مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران: دستیابی به جایگاه برتر پایانه‌های نفتی در منطقه خلیج فارس و خاورمیانه به عنوان اولویت وزارت نفت است.


به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مدیر عامل شرکت پایانه های نفتی ایران گفت صنعت نفت با دوراندیشی و تفکر استراتژیک و با استفاده از ظرفیت‌های عملیاتی و انسانی، سعی در ارتقای جایگاه خود در صحنه انرژی جهانی دارد.

 سید پیروز موسوی افزود در این راستا، صنعت نفت طرح‌های مهمی را در زمینه تولید و بهره‌برداری از میدان‌های مشترک و مخازن جدید و عرضه و صادرات مواد هیدروکربوری آغاز کرده است.

وی گفت تبدیل شدن به یکی از سه پایانه نفتی برتر جهان از نظر ظرفیت، دقت و کیفیت و سرعت، با ایمنی عملیاتی بالا به عنوان چشم انداز شرکت پایانه‌های نفتی ایران تعریف شده است.

موسوی افزود با تدوین سیاست‌های جدید در وزارت نفت و شرکت ملی نفت ایران برنامه افزایش تولید و دستیابی به بازار نفت خام صادراتی در اولویت قرار گرفت و در این راستا نوسازی، بهسازی و تعمیرات اساسی تمامی تاسیسات و زیرساخت‌های مهم، به‌گونه‌ای در دستور کار قرار گرفت که توان عملیاتی صادرات نفت خام ایران در شرکت پایانه‌های نفتی ایران به روزانه بیش از هفت میلیون بشکه رسید

انتهای پیام/ ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.