در دومین روز از رقابت های جام باشگاههای فوتسال جهان از گروه اول دو تیم بارسلونا اسپانیا و دیناموکیف روسیه به مصاف هم رفتند.

تساوی بارسا و دیناموکیف در نیمه نخستبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال باشگاه خبرنگاران جوان  دو تیم بارسلونا و دیناموکیف برای انجام نخستین بازی روز دوم جام باشگاههای جهان در ورزشگاه اسپایر به مصاف هم رفتند.

این رقابت ها با وجود اهمیت بالا برای همه تیم های شرکت کننده از سوی هواداران فوتسالی مورد استقبال قرار نگرفت تا تعداد بازیکنان و کادرفنی دو تیم بیش از تعداد تماشاگران باشد.

بازی دو تیم با کنترل و مدیریت بازی از سوی بارسا همراه بود اما بازیکنان دیناموکیف در ضد حمله دو موقعیت ایده آل به دست آورده که هر دو ضربه از دست رفت با این شرایط بازی تا دقیقه ۷ بدون گل دنبال شد.

البته بارسا برای گلزنی تلاش خود را به کار گرفته اما عملکرد خوب دروازه بان روسی مانع از گلزنی شد تا این بازی حساس و زیبا در نیمه نخست بدون گل به پایان برسد.

نیمه دوم این رقابت با فشار دو تیم و همچنین احتیاط برای از دست ندادن موقعیت ها آغاز شد اما این بارسلونا بود که با شروع بازی با به ثمر رساندن گل تساوی بدون گل را تغییر داد با این گل موتور اسپانیایی ها برای به دست گرفتن بازی روشن شد تا در دقایق ۸ و ۹ بازی گل دوم و سوم این تیم به ثمر برسد.

اما روس ها با ارائه فوتسالی قدرتمند در دقیقه ۱۲ از غفلت بارسا استفاده و دروازه این تیم را برای نخستین بار گشودند همین گل برای دیناموکیف انگیزه شد تا دسته به پاورپلی بزند اما بارسا قدر موقعیت و دروازه خالی روس ها را ندانستند تا موقعیتی خطرناک از بیخ گوش دیناموکیف بگذرد.

بازیکنان دیناموکیف با افزایش فشار حملات گل دوم بازی را نیز به ثمر رساندند تا امید روس ها برای کسب حداقل امتیاز بازی پررنگ شود این فشار تا ۱ دقیقه مانده به پایان بازی ادامه داشت و بارسایی ها را خسته کرد تا کادرفتی تایم اوت بگیرد و از فشار بازی بکاهد، همین مورد برای بارسایی ها مثبت بود تا بازی تمام شود به این ترتیب این بازی با نتیجه ۴_۲ به سود بارسا به پایان رسید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار