سی روز با خدا(19)؛

نوزدهم ماه رمضان: روز آشتی کردن با دوستان

در هر روز از ماه مبارک رمضان برای شما یک پیشنهاد متفاوت داریم تا به سادگی و بدون زحمت و صرف هزینه کارهای خیر و خداپسندانه انجام بدهید.

نوزدهم ماه رمضان: روز آشتی کردنسلام. روزتون بخیر و طاعات و عباداتتون قبول. ما یعنی حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان تصمیم گرفتیم تا در ماه رمضان یه تقویم معنوی درست کنیم و هر روز با هم یه کار خوب انجام بدیم. همیشه برای انجام کار خیر و پسندیده لازم نیست تا پول خرج کنیم یا کلی به خودمون زحمت بدیم. خیلی از وقت‌ها توجه به مسائل کوچک هم میتونه کلی اثربخش باشه و یک‌جا برامون ثواب اخروی و دنیوی داشته باشه. در ماه میهمانی خدا با ما همراه باشین.

روز نوزدهم: قهر بودن با دیگران کلی انرژی منفی به ما منتقل می‌کنه. خصوصاً اگر ما در قهر کردن مقصر باشیم و دل طرف مقابل رو شکسته باشیم، دِینی به گردن داریم و باید از دوست، آشنا یا همکارمون دلجویی کنیم. پس در این ماه مبارک از آشتی کردن با دوستان قدیمیتون غافل نشید.

پيامبر اکرم صلى الله عليه و آله فرمود: هيچ گاه دو فردى كه به اسلام در آمده اند از يكديگر قهر نكنند، مگر اينكه يكى از آنان از اسلام خارج شود، تا آنكه به سوى آنچه از آن خارج شده است برگردد و بازگشت او به اين است كه نزد آن ديگرى برود و به او سلام كند.



انتهای پیام/
برچسب ها: رمضان ، آشتی ، قهر ، پیامبر ، ثواب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.