رئیس هیأت فوتبال کهگیلویه و بویراحمد گفت: با دعوت کادر مربیان تیم‌ ملی فوتبال بانوان زیر 19 سال کشورمان، بانوان کهگیلویه و بویراحمدی به اردوی تیم ملی فوتبال دعوت شدند.

 
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛سید پرویز موسوی با اشاره به موفقیت‌هایی که تاکنون بانوان هم استانی در تیم‌های ملی فوتبال داشته‌اند، اظهار کرد: بازیکنان کهگیلویه و بویراحمدی جوهره حضور در تیم‌های ملی فوتبال را دارند و موفقیت‌هایی که تاکنون کسب کرده‌اند در بخش آقایان اتفاق نیفتاده است.
 
رئیس هیأت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در سال‌های اخیر بانوان هم استانی در رده‌های مختلف از نوجوانان گرفته تا بزرگسالان به تیم ملی بازیکن معرفی کرده‌اند که نشان می‌دهد در این خصوص باید سرمایه‌گذاری داشته باشیم.
 
این مسؤول هیئت‌های ورزشی در استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: بازیکنان هم استانی حتی در تورنمنت‌های بین‌المللی هم حضور یافته و در آن میادین بزرگ نیز افتخارآفرینی داشته‌اند.
 
موسوی به درخشش شبنم بهشت در رقابت‌های آسیایی در چند سال گذشته اشاره کرد و گفت: این بازیکن هم استانی در مسابقات آسیایی موفق به دریافت عنوان خانم گلی مسابقات هم شد که برای استان ما موفقیتی بزرگ است.
 
رئیس هیأت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: باید از این فرصت خوب و استثنایی که برای ورزش استان ما پیش آمده استفاده کرده و امکانات لازم را برای ادامه این موفقیت‌ها برای آن‌ها فراهم کنیم.
 
وی وضعیت کنونی فضاهای ورزشی برای بانوان هم استانی را وضعیت نامطلوبی دانست و گفت: کمترین فضاهای ورزشی به بانوان ما در استان تعلق دارد و اصولا مکان ورزشی مخصوص برای بانوان که به نام آن‌ها باشد نداریم.
 
موسوی افزود: بانوان هم استانی در رشته فوتبال و فوتسال زمینه‌های پیشرفت و رشد هر چه بیشتر و به مراتب بهتر از حال حاضر را دارند به شرطی که بتوانیم از آن‌ها حمایت حداقلی داشته باشیم.
 
رئیس هیأت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: مسؤولان استانی باید برای ارتقای جایگاه ورزش استان بیشتر به فکر حوزه ورزش و قهرمانان ورزشی باشند و آن‌ها را مورد تفقد قرار دهند.
 
وی با ابراز نارضایتی از دیدگاهی که مسؤولان استان در حال حاضر نسبت به ورزش دارند، تصریح کرد: باید از ورزشکاران دلجویی کرده و جویای احوال آن‌ها باشند اما دیده‌ایم که حتی از این موضوع نیز دریغ می‌ورزند.
 
موسوی به آخرین موفقیت بازیکنان هم استان برای حضور در تیم‌های ملی اشاره کرد و گفت: دو تن از بازیکنان هم استانی به تیم‌ ملی زیر 19 سال فوتبال بانوان دعوت شده‌اند.
 
رئیس هیأت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: زهرا علیزاده و فاطمه ارزانی در جدیدترین دعوت مربیان تیم‌های ملی به این اردو فرا خوانده شده‌اند.
 
این مسؤول گفت: اردوی تیم‌های ملی فوتبال از تاریخ 8 تا 15 تیرماه در تهران زیر نظر کادر مربی‌گری تیم‌های ملی فوتبال بانوان برگزار می‌شود.
 
انتهای پیام/ف
برچسب ها: دعوت ، تیم ملی ، بانوان ، فوتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.