امام جمعه آبدانان گفت: آرمان فلسطینی هیچوقت از اذهان ملت های اسلامی زدوده نمی شود.

آرمان فلسطینی زدودنی نیستبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، خطیب جمعه آبدانان در خطبه های نماز عبادی -سیاسی جمعه این شهرستان ضمن تسلیت سالروز ضربت خوردن امام علی(ع) در سحرگاه نوزدهم رمضان گفت: شب قدر با فضیلت ترین شب سال است که درهای رحمت الهی گشوده شده تا گناهان آمرزیده شود.

حضرت حجت الاسلام و المسلمین حسین حاجیلری در ادامه افزود: لیالی قدر از شب هایی است که آینده و سرنوشت انسان ها بر امام زمان (عج) نازل می شود.

وی با اشاره روز جهانی قدس در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، تصریح کرد: روز قدس، روز همت مسلمانان جهان برای نجات کشورهای اسلامی از جمله فلسطین است.

حاجیلری با اشاره به روز اصناف، این قشر را قشری مهم در تحقق اقتصاد مقاومتی دانست و از صنوف مختلف خواست با رعایت موازین شرعی کسب و کار حلال و حمایت از تولید داخلی در تحقق اقتصاد مقاومتی تلاش کنند.

خطیب جمعه آبدانان با اشاره به هفته قوه قضاییه، گفت: اقامه عدل، تقویت ارتباطات قوه قضاییه با مردم و برخورد قاطع با مجرمان سه ویژگی مهم قوه قضاییه است.

وی افزود: قوه قضاییه باید با مفاسد اقتصادی مجدانه و مقدانه برخورد کند تا مردم از ناعدالتی ها ناراضی نباشند.

امام جمعه آبدانان در بخش دیگری از بیانات خود گفت: مردم از ناعدالتی ها ناراحت می شوند، فردی که در ماه بیش از 700 میلیون تومان حقوق می گیرد باعث نارضایتی مردم می شود.

وی به قاچاق کالا اشاره و اظهار کرد: چاقاق کالا عاملی برای جلوگیری از تحقق اقتصاد مقاومتی است که از مسوولین امر انتظار داریم در این خصوص اهتمام ویژه ای داشته باشند.

وی آزاد سازی فلوجه را یکی از پیروز های  مهم کشور عراق در روزهای اخیر دانست و گفت: برقراری امنیت نظامی در عراق، حضور 30 هزار نیروی جان بر کف بدون دخالت آمریکایی ها و اهمیت این منطقه در تردد نفت از عراق به ترکیه مهم ترین ویژگی های این آزادسازی بود.

وی در پایان از مردم خواست در راهپیمایی روز جهانی قدس در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان شرکت کنند.

انتهای پیام /ت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.