امام جمعه زاهدان و نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به این که استکبار جهانی تمام ظرفیت خود برای اشاعه فرهنگ ابتذال خود بکار گرفته است لزوم حمایت از امر تبلیغ و مبلغین امری ضروری است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،.آیت الله عباسعلی سلیمانی در خطبه های نماز جمعه این هفته زاهدان افزود:حضرت خدیجه(س) یکی از زنان باتقوا و با ایمان است.
 
امام جمعه زاهدان افزود: حضرت خدیجه(س) نمونه یک بانوی کامل است که از نظر فرهنگی، اعتقادی، اقتصادی، اشرافی نیز یکی از بهترین الگوها برای بانوان جامعه اسلامی است.
 
وی به تشریح سجایا آن حضرت پرداخت و ادامه داد: صبوری و اخلاص حضرت خدیجه(س) زبانزد بود، ایشان در اوج فعالیت‌های اقتصادی به عنوان بزرگترین بانو در سایر عرصه‌های مختلف بودند.
 
وی ادامه داد: مبلغین دینی که در ایام ماه مبارک رمضان از سوی سازمان تبلیغات اسلامی به مناطق مختلف استان اعزام شده اند تنها به مناطق شیعه نشین رفته اند و قصد دخالت در مذاهب اهل سنت استان را ندارند.
 
خطیب نماز جمعه زاهدان  گفت: مبلغین دینی نقش بسزایی در راستای اشاعه و ترویج فرهنگ دینی و مذهبی در جامعه ایفا می‌کنند.
 
آیت الله سلیمانی خاطرنشان کرد: مبلغین دینی با حضور در محروم ترین نقاط کشور ضمن برگزاری اقامه نماز جماعت با برگزاری کلاس های احکام و آموزش قرآن و برگزاری گفتمانهای دینی در مدارس و مساجد محل تبلیغ نقش بسزایی در ارتقا سطح بینش آحاد مردم ایفا می‌کنند.
 
امام جمعه زاهدان همچنین در ادامه با اشاره به آغاز هفته قوه قضاییه و تبریک این هفته و همچنین نقش مهم دستگاه قضا در اجرای عدالت در جامعه بیان کرد: سلامت جامعه و بهبود وضع قضایی در گرو اموری از جمله پیشگیری از وقوع جرم است.


انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.