صاحبان پنج هزار و ۵۰۰ واحد مازندران برای نوسازی بافت فرسوده تسهیلات دریافت می کنند.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازساری، رئیس اداره عمران و بهسازی شهری راه و شهرسازی مازندران با بیان اینکه سهمیه ابلاغی استان پنج هزار و ۵۰۰ واحد است گفت: به سه هزار واحد در بافت فرسوده یک سال گذشته تسهیلات داده شده است.

سعید میرزاپور افزود: میزان سود تسهیلات با توجه به حجم زیاد متقاضیان به ‌طور متوسط ۲۴ درصد در دوره مشارکت و ۲۱ درصد در دوره بازپرداخت است.

وی گفت : ارائه تسهیلات در شهرهای بالای ۲۰۰ هزار نفر ۴۰۰ میلیون ریال و شهرهای کمتر از جمعیت موردنظر، ۳۰۰ میلیون ریال برای هر واحد مسکونی از بسته‌های تشویقی دولت است.

وی افزود: بر اساس هماهنگی‌های انجام‌گرفته متقاضیانی که در سامانه تسهیلات ثبت‌نام کنند از یارانه ۱۰ درصدی بهره‌مند خواهند شد.

وی گفت: در راستای چارچوب برنامه حمایتی اقتصاد مقاومتی و با توجه به بسته حمایتی خارج از رکود دولت، اداره عمران و بهسازی شهری به منظور تسریع در ارائه تسهیلات، ثبت‌نام و معرفی متقاضیان به بانک‌های عامل را راسا برعهده گرفته است.

رئیس اداره عمران و بهسازی شهری راه و شهرسازی مازندران اظهار داشت: سند ملی راهبردی احیاء، نوسازی و بهسازی بافت‌های فرسوده و عرصه‌های ناکارآمد محدوده‌های میانی (بافت فرسوده)، محدوده‌های تاریخی، سکونتگاه‌های غیر رسمی و محدوده‌هایی که پیشینه روستایی دارند و در محدوده قانونی شهرها قرار گرفته‌اند را شامل می ‌شود.

انتهای پیام/


برچسب ها: ساری ، نونوار ، یافت ، فرسوده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.