تمرين نوبت صبح امروز آبي پوشان پايتخت با حضور افشاززده در كمپ حجازي برگزار شد

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان بهرام افشارزاده مدير عامل باشگاه استقلال دقايقي پيش در محل تمرين اعضاي تيم خود حضور پيدا كرد تا از نزديك نظاره گر تمرين آنها باشد. 
 
ضمن آنکه افشارزاده به تماشای تمرین آبي پوشان نشست و در رابطه با وضعیت تیم و آخرین برنامه‌های پیش روی تیم با منصوريان و همچنين بازيكنان تيم به گفتگو پرداخت.

 ** تمرین امروز آبي پوشان پايتخت ساعت 10:30 در کمپ حجازی و پشت درهای بسته برگزار شد .
 
حدود ٢٠ هوادار پشت درهاي بسته نظاره گر تمرين تيم استقلال بودند.
 
بهرام افشازاده با حضور در تمرين در جمع بازيكنان تيم اظهار داشت :خداروشكر با حمايت وزير ورزش و جوانان تيم خوبي بستيم و جا دارد در ابتدا از بازيكناني كه از جمع ما جدا شدند و سال ها براي تيم خود زحمت كشيدند قدرداني كنم .منصوريان سرمربي تيم نيز با يك انرژي زياد و همانند عاشقي كه به معشوقش رسيده به استقلال آمده چرا كه استقلال خانه خودش بوده و در هر صورت علاقمند هست در استقلال كار كند .از بازيكنان جديد تيم كه با عشق و علاقه به استقلال آمدند تشكر مي كنم .اميدوارم با نظم و انضباط و إيمان و عشقي كه در بين شما عزيزان وجود دارد موفق باشيد.
 
وي همچنين خطاب به اعضاي تيم گفت : تك تك شما عزيزان را دوست دارم و از اينكه همه شما به صورت گروهي وارد تمرين شديد از اين همدلي اي كه بين شما برقرار بود لذت بردم .تا زماني كه احساس كنم مي توانم كاري را انجام بدهم به طور حتم از هيچ كوششي دريغ نخواهم كرد و بايد بگويم هر كدام از شما عزيزان تجربيات خوبي داريد و ما به راحتي شما را به دست نياورديم بلكه تلاش گروهي همكارانم در استقلال و هواداران عزيز آبي پوش باعث شد شما در تيم استقلال حضور داشته باشيد .از كادر فني و سرمربي تيم هم تشكر مي كنم و اميدوارم تمام اعضاي تيم همدل و موفق باشيد و من هم براي تك تك شما آرزوي موفقيت مي كنم.
 
منصور پورحيدري نيز در تمرين امروز حضور پيدا كرد.
 
كنعاني زادگان ،حسيني و نورافكن از غايبان تمرين امروز بودند .
 
بازيكنان در ابتداي تمرين زير نظر مربي بدنساز به دور زمين دويدند و پس از آن به انجام تمرين آقا وسط و همچنين كارهاي هوازي پرداختند .
 
آبي پوشان عصر امروز نيز انجام يك نوبت تمرين را در دستور كار قرار خواهند داد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار