3هزار و 500 واحد مسکونی برای مدد جویان کمیته امداد گیلان ساخته می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گیلان؛ فرمانده سپاه قدس گیلان در دیدار با مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی از امضاء توافق نامه با کمیته امداد خبر داد و گفت: بر اساس این توافق نامه ساخت این خانه ها با مشارکت بسیجیان آغاز شده است.

سردار محمد عبدالله پور افزود : نخستین خانه محرومان عیدفطردرروستای سقالکساررشت به بهره برداری می رسد.

وی با بیان اینکه طرح خانه دارشدن مدد جویان کمیته امداد در 3مرحله اجرا می شود گفت : در این طرح 3 هزار و 500 خانه در یک دوره 18 ماهه ساخته می شود و سپاه قدس گیلان مصمم است در مدت تعیین شده این ماموریت را در راستای فقر زدایی به پایان برساند.

فرمانده سپاه قدس گیلان اضافه کرد : در صورت بیشتر بودن تعداد محرومان بی سرپناه در مناطق روستایی گیلان تعداد خانه های که ساخته خواهد شد افزایش می یابد.

سردارمحمدعبدالله پورهمچنین از اجرای بیش از 26 میلیارد تومان طرح اشتغالزایدر سال 94 خبرداد و افزود: با اجرای این طرح ها برای هزار و 673 جوان روستایی در بخش اقتصاد مقاومتی و برای 229 نفر در بخش صنایع تبدیلی شغل ایجاد شد.

رییس مجمع نمایندگان گیلان نیز از آمادگی کامل نمایندگان مجلس برای پیگیری طرح های اشتغالزا و حمایت از محرومان خبر داد و گفت: در حوزه های مهم فرهنگی و اجتماعی نیز نیاز است با تعامل و همدلی با سپاه پاسداران هجمه های تبلیغاتی و رسانه ایی دشمنان را بی اثر کنیم.

مهرداد بائوج لاهوتی با قدردانی از تلاشهای این نهاد انقلابی و دیگر دست اندرکاران برپایی نخستین کنگره ملی شهدای گیلان افزود: مشارکت در حفظ امنیت انتخابات اسفند ماه گذشته و تلاش برای فرهنگ سازی در طرح های سالم سازی دریا از دیگر اقدامات ارزشمندی سپاه قدس گیلان است که باید تداوم یابد.


انتهای پیام/م


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.