سرمربی پیکان گفت: نقد بدون اطلاعات مخرب است، پیکان 16 بازیکن جوان دارد و به بازیکن باتجربه هم نیاز داریم و با جذب چند بازیکن 32ساله میانگین سنی تیم بالا نمی رود ومن زیاد نگران این موضوع نیستم.

جلالی: نقد بدون اگاهی مخرب است/میانگین سنی پیکان بالا نیستمجید جلالی در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان درباره آخرین وضعیت نقل و انتقالاتی پیکان اظهار داشت:

 قراداد 13 بازیکن فصل قبل را تمدید کردیم  و چندتا بازیکن از لیگ یک گرفتیم ودر کنار آنها بازیکنان باتجربه ای همانند ،علی حمودی ، برهانی ، شیری و بهادر عبدی را  جذب کردیم و در چند روز آینده هم 3 بازیکن باتجربه دیگر را هم  جذب می کنیم  .

وی ادامه داد : نفراتی که ما می خواهیم در پست دروازه بان، دفاع، هافبک و فوروارد خواهند بود و برای هرکدام از این پست ها چهار، پنج گزینه داریم و باید ببینیم در نهایت کدام آنها بیشتر به کار ما می آیند.

سرمربی پیکان درباره انتقاد کارشناسان به بالا بودن میانگین سنی تیم پیکان  خاطر نشان کرد: نقد کردن بدون اطلاعات مخرب است ، پیکان  16 بازیکن جوان دارد  و تیم  به بازیکنان  باتجربه هم  نیاز دارد  و با جذب چند بازیکن 32ساله میانگین سنی تیم بالا نمی رود  ومن زیاد نگران این موضوع   نیستم و حتی 4 بازیکن دیگر باتجربه دیگررا جذب میکنم  

وی ادامه داد : در سایپا که بودم این صحبت ها را می شنیدم اما بعدها دیدیم که از بین بازیکنان جوانی که در آن تیم شکل گرفته اند چه پدیده هایی به فوتبال ایران معرفی شدند و چه قیمت هایی پیدا کردند. آنها به سرمایه های باشگاه مبدل شدند. مطمئن باشید امسال هم ما در پیکان پدیده های زیادی را به فوتبال ایران معرفی خواهیم کرد. البته این را باید بگویم که من سعی می کنم به صحبت های افرادی که همه چیز را تاریک می بینند توجهی نداشته باشم به تیمم و موفقیت آن فکر کنم. 

جلالی در خصوص  براورده شدن توقعاتش  درجذب بازیکن توسط باشگاه  هم گفت :  شرایط پیکان با تیم های پرسپولیس ،استقلال ، تراکتور قابل مقایسه نیست و بضاعت تیم پیکان مشخص است و توقعات من  در جذب بازیکن تا امروز برآورده شده است .

 انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار