صادقی: سایپا از تجربه تلخ لیگ پانزدهم درس می گیرد

کاپیتان تیم فوتبال سایپا گفت: سایپا با درس گرفتن از تجربه تلخ لیگ پانزدهم، تا آخرین لحظات لیگ شانزدهم برای رسیدن به هدف تلاش می کند.

صادقی: سایپا از تجربه تلخ لیگ پانزدهم درس می گیردابراهیم صادقی در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره وضعیت آماده سازی تیم فوتبال سایپا بیان کرد: تمرینات سایپا از 25 خرداد شروع شده و به شکل منظمی دنبال می شود. بازیکنان از انگیزه بالایی برخوردار هستند و امیدوارم با حفظ همین انگیزه در طول فصل، شاهد رسیدن سایپا به اهدافش در لیگ شانزدهم باشیم.
 
وی افزود: سایپا فصل گذشته تا هفته بیستم وضعیت خوبی داشت اما در ادامه اسیر مشکلاتی شد و نتوانست رتبه خوبی کسب کند. به هر حال امیدوارم از تجربیات لیگ پانزدهم درس بگیریم و امسال تا آخرین هفته از فرم خوب خود خارج نشویم.
 
صادقی درباره پایین آمدن میانگین سنی سایپا نسبت به فصل گذشته گفت: قوانین فدراسیون فوتبال به تیم ها اجازه نمی دهد بیشتر از 18 بازیکن بزرگسال را در ترکیب خود قرار دهند. از طرفی حسین فرکی به جوان گرایی اعتقاد ویژه ای دارد. البته سایپا از 2 فصل قبل جوانان زیادی را به ترکیب خود اضافه کرده و این جوانان امسال به پختگی رسیده اند. امیدوارم آن ها بتوانند خیلی بیشتر از گذشته به تیمشان کمک کنند.
 
وی درمورد هدف سایپا در لیگ شانزدهم، اظهار کرد: حداقل هدف ما در لیگ شانزدهم رسیدن به سهمیه آسیا است. تمرینات خوبی را به همین منظور دنبال می کنیم و امیدوارم امسال به این هدف دست یابیم.
 
کاپیتان سایپا در خصوص جدایی مجید ایوبی یار جدانشدنی خود از این تیم پس از 15 سال، گفت: مجید ایوبی یکی از بهترین دوستانم به شمار می رود و سال ها برای سایپا زحمت کشیده است. فوتبال حرفه ای و تصمیمی که حسین فرکی گرفت منجر به این جدایی شد. رفاقت بازیکنان سایپا با ایوبی محدود به فوتبال نمی شود و ما همچنان به این ارتباط ادامه می دهیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار