فرمانده انتظامي شهرستان سيرجان از كشف 350 كيلو گرم مواد مخدر در دو عمليات منسجم خبر داد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان و بنابراعلام پایگاه خبری پلیس ، سرهنگ محمدرضا ايران نژاد افزود: ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر اين شهرستان در دو عمليات جداگانه توانستند 240 كيلو ترياك و 110 كيلو حشيش را كشف كنند.

وي در تشريح عمليات نخست خاطر نشان کرد : در پي اقدامات اطلاعاتي از عبور يك محموله سنگين مواد مخدروبا استقرار نيروها در نقاط از پيش تعيين شده و كنترل محسوس و نامحسوس جاده ها سرانجام ماموران با يك دستگاه خودرو پژو 405 مواجه شدند و به آن دستور ايست دادند.

وی مقدار مواد كشف شده از اين خودرو را 110كيلو حشيش عنوان كرد و گفت: در اين راستا يك دستگاه پژو 405 توقيف و يك نفر قاچاقچي دستگير شد.

وي به عمليات دوم پليس در محور سيرجانبافت نيز اشاره كرد و افزود: ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر شهرستان پس از اقدامات فني و اطلاعاتي گسترده از انتقال يك محموله مواد مخدر از استان هاي شرقي به مركز كشور مطلع شدند.

فرمانده انتظامي شهرستان اظهار داشت: از اين رو ماموران با گشت زني هاي هدفمند دو خودرو حامل انتقال مواد را شناسايي و پس از تعقيب و گريز يك دستگاه پژو پارس و يك دستگاه زامياد را متوقف و در بازرسي از خودرو وانت زامياد 240 كيلوگرم ترياك كه در بار پياز جاساز شده بود كشف كردند.

وي گفت: در اين عمليات نيز سه قاچاقچي دستگير و دو دستگاه خودرو توقيف شد.

انتهای پیام/ی
برچسب ها: کشف ، مواد مخدر ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار