مدیرکل صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری گفت: توجه ویژه به اقتصاد مقاومتی، از اولویت های برنامه سازی در صدا و سیماست.

اقتصاد مقاومتی از اولویت های برنامه سازی در صدا و سیما
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ مدیرکل صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری در نشست با مسئول نمایندگی ولی فقیه و جمعی از مدیران سپاه قمر بنی هاشم (ع) استان، با اشاره به تعامل و همکاری بسیار خوب این مرکز با مجموعه سپاه و بسیج، گفت:‌ بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار با اعضای ستاد کنگره شهدای استان، باید تمام مجموعه ها، تشکل ها و جبهه های فرهنگی در کنار هم قرار گیرند تا با هم افزایی و استفاده شایسته از ظرفیت های موجود، کارهای عمقی و فاخر انجام دهند.

مهرداد عظیمی، توجه ویژه به اقتصاد مقاومتی را از اولویت های برنامه سازی در صدا و سیما بیان کرد و افزود: از آنجا که سپاه و بسیج قوی ترین مجموعه در بحث اقتصاد مقاومتی می باشد، افزایش تعامل و همکاری در این زمینه هم لازم است.

وی همچنین با اشاره به پخش روزانه و مستمر بیانات مقام معظم رهبری و بخشی از وصیت نامه شهدا در شبکه های استانی، از ساخت نماهنگی با موضوع شهدای مدافع حرم و دو اثر با موضوع رهبر معظم انقلاب با گویش های محلی و فارسی در صدا و سیمای استان خبر داد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری هم با اشاره به گستردگی شبکه ها و برنامه های صدا و سیما در ابعاد داخلی و خارجی، وظیفه رسانه ملی را حساس و مهم بیان کرد و گفت: صدا و سیما یکی از دستگاه های مهم و تأثیرگذار بر رفتار، اندیشه، عقاید و فرهنگ عمومی مردم است که باید این تأثیرگذاری در جهت خیر و صلاح عمومی جامعه و مردم باشد.

حجت الاسلام کریم سرافراز افزود: تبلیغ و رساندن پیام انقلاب اسلامی به نقاط مختلف دنیا، مهم ترین کار صدا و سیماست.

وی، با تشکر از تلاش رسانه ملی در ترویج افکار و اندیشه های ناب اسلامی، گفتمان ولایت و فرهنگ ایثار و شهادت، از همکاری صدا و سیمای استان در پوشش اخبار و برنامه های سپاه و بسیج و بویژه کنگره بزرگ شهدای استان نیز تقدیر کرد.

سرافزار همچنین با تأکید بر ضرورت معرفی نخبگان بسیج در عرصه های فرهنگی، علمی، ورزشی و اقتصاد مقاومتی از طریق شبکه های استانی، خواستار توجه بیشتر به بحث امر به معروف و نهی از منکر با رویکرد تبیین قانون حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر شد.

گفتنی است: معاون هماهنگ کننده، مسئول روابط عمومی و تبلیغات، و معاون سیاسی سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) نیز در این نشست حضور داشتند.

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.