فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: اولویت های این نیرو بر اساس فرامین و رهنمودهای مقام معظم رهبری مشخص می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ سردار سرتیپ پاسدار حسین اشتری در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد افزود: نیروی انتظامی در برخورد با ناهنجاری ها و حرکت های خلاف قانون، قاطعانه عمل می کند.

وی اظهار داشت: نیروی انتظامی برای حفظ امنیت و آرامش و پاسداری از ارزش های انقلاب اسلامی و دستاوردهای نظام در بالاترین سطح آمادگی قرار دارد.

اشتری، با اشاره به اعلام رضایت رهبر معظم انقلاب و فرماندهی کل قوا در دیدار فرماندهان نیروی انتظامی، از فعالیت ها و برنامه های این نیرو، گفت: رضایت معظمٌ له بزرگترین سرمایه برای نیروی انتظامی است.

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، همچنین بر اهمیت حفظ اقتدار این نیرو همراه با رأفت، مهربانی و عدالت و مردم داری، برای برقراری نظم، امنیت، آرامش و آسایش برای مردم، پاسداری از ارزش ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی تأکید کرد.

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد هم گفت: رسالت نیروی انتظامی در برقراری نظم و امنیت و پاسداری از ارزش ها، رسالتی سنگین و ارزشمند است.

حجت الاسلام محمدعلی نکونام، آرامش حاکم در سطح جامعه را نشان دهنده حضور و همراهی مؤثر نیروی انتظامی دانست و افزود: ایجاد امنیت داخلی برای مقابله با دسیسه ها و برنامه های دشمن، یکی از وظایف نیروی انتظامی است.

وی خاطرنشان کرد: حضور نیروی انتظامی در صحنه های مختلف باعث دلگرمی مردم و آسایش و آرامش جامعه است.

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران به منظور شرکت در آیین تکریم و معارفه فرمانده انتظامی استان چهارمحال و بختیاری به شهرکرد سفر کرده است.

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.