دبیر هیئت جودوی چناران از آغاز اردوی 8 روزه المپیکی های جودوی ایران در چناران خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،حسن رجبی گفت: تمرینات بدنسازی و باشگاهی این ملی پوشان از امروز آغاز می شود.

وی ادامه داد: علیرضا خجسته در وزن ۶۶ کیلوگرم، سعید ملایی در وزن ۸۲ کیلو گرم و جواد محجوب ورزشکار وزن ۱۰۰ کیلوگرم چنارانی، سه ملی پوشی هستند که با هدایت نصرت خان ولی اوف از ازبکستان و حضور محمدرضا رودکی به عنوان مدیر فنی، خود را برای رقابت های المپیک ریو آماده می کنند.

رجبی با بیان اینکه این اردو هشت روز به طول می انجامد، خاطرنشان کرد: امروز رودکی از چند باشگاه بدنسازی چناران بازدید خواهد کرد تا بهترین و مجهزترین باشگاه را برای انجام تمرینات بدنسازی این ورزشکاران تعیین کند و از فردا نیز تمرینات جودو در سالن جودوی چناران برگزار خواهد شد.

لازم به توضیح است که این سه المپیکی جودو اواخر هفته بعد به کمپ بین المللی اسپانیا خواهند رفت تا یک اردوی ده روزه را در آنجا با حضور جودوکاران مطرح جهان برپا کنند.

جودوی ایران با وجود سابقه طولانی حضور در بازی های المپیک هنوز موفق به کسب مدال در این رویداد مهم نشده است. بازی های المپیک ۲۰۱۶ از ۱۶ تا ۳۱ مردادماه سال جاری به میزبانی شهر ریودوژانیرو برزیل برگزار می شود.

انتهای پیام//

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.