معاون توسعه امور ورزش خراسان رضوی بر حمایت از ملی پوشان خراسانی و میزبانی اردوهای تیم ملی که نمایندگانی از استان در آنها حضور دارند، تاکید کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی، معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان، حمایت از جعفر پهلوان، سنگین وزن جودو استان که علیرغم کسب مقام قهرمانی کشور در اصفهان، به اردوی تیم ملی جودو دعوت نشد را ضروری دانست و تاکید کرد: هیات استان ضروریست جهت حمایت از ملی پوشان با فدراسیون وارد مذاکره شود.
هوشنگ ولی پور با اشاره به سابقه میزبانی استان در مسابقات مختلف، گفت: در حال حاضر میزبان دو اردوی تیم ملی کبدی و تیم ملی جودو و بانوان هستیم که در تیم کبدی ورزشکار بومی داریم و بخشی از هزینه ها از سوی فدراسیون کبدی پرداخت شده است.
وی با بیان اینکه در تیم ملی جودو بانوان که جهت اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا در ازبکستان مشغول تمرین می باشند، ملی پوشی از استان حضور ندارد، افزود: هیات جودو استان با تنگناهای مالی بسیاری دست و پنجه نرم می کند و به نظر می رسد در این شرایط این میزبانی عقلایی نیست و بهتر بود هیات استان به جای میزبانی بانوان، میزبانی بزرگسالان جودو را در راستای حمایت از ملی پوشان استان می پذیرفت.
معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی ابراز امیدواری کرد: تمام هیات های ورزشی نسبت به هدر ندادن منابع مالی اهتمام ورزند و بدانند این اقدام به نفع هیات و ورزشکار نیست.
ولی پور برگزاری اردوهای تیم ملی در استان را نمایش دهنده توان بالا و قدرت هیات های ورزشی استان دانست و گفت: ارتقاء سطح فنی ورزشکاران استان و افزایش تعداد ورزشکاران در تیم ملی از دیگر آثار برگزاری اردها در استان است.
وی افزود: میزبانی ها اردوها با رعایت صرفه اقتصادی و جلوگیری از ریخت و پاش مالی با توجه به شعار رهبر معظم انقلاب اسلامی در سال اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل و با رعایت چندین اصول باید انجام شود.
معاون امور توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی میزبانی اردوهایی که ورزشکارانی از خراسان رضوی عضو تیم ملی هستند، را دارای اولویت دانست و تاکید کرد: فدراسیون های ورزشی باید در برگزاری و تامین هزینه ها مشارکت داشته باشند.
انتهای پیام//
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.