با حضور سردار نقدی

تجلیل از جوانمردان بر فراز سکوی پهلوانی

شانزدهمین آیین تجلیل از ورزشکاران حامی مردم مظلوم فلسطین برگزار شد.

تجلیل از جوانمردان بر فراز سکوی پهلوانیبه گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، این مراسم به همت و میزبانی سازمان بسیج ورزشکاران کشور در پانزدهمین روز از ماه مبارک رمضان (سه شنبه یک تیرماه 1395) به مناسبت ولادت خجسته امام حسن مجتبی (ع) با عنوان تجلیل از جوانمردان پیگیری می شد.

سردار نقدی (رییس سازمان بسیج مستضعفین)، ابوشریف نماینده جهاد اسلامی فلسطین (حماس) مدیر شبکه سوم سیما، احمدی (معاون فرهنگی، آموزش و پژوهش وزارت ورزش و جوانان)، شعبانی بهار(معاون توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان)، کیومرث هاشمی (رییس کمیته ملی المپیک)، روسای فدراسیون های ورزشی، تعدادی از چهره های ورزشی سرشناس کشور، قهرمانان، عموم مردم و ... برای بزرگداشت ورزشکاران حامی مردم مظلوم فلسطین در تالار سوره حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی گرد هم آمده بودند.

پس از اجرای برنامه های متنوع در این آیین ملی، نوبت به تجلیل از ورزشکاران رشته های مختلف ورزشی رسید که از تیرماه سال گذشته تا به امروز در میادین بین المللی به منظور حفظ آرمان های انقلاب اسلامی از رویارویی با نمایندگان رژیم اشغالگر قدس امتناع کرده‌ و حاضر به رقابت با حریفان خود از رژیم بی رحم صهیونیست (اسراییل) نشده بودند.

بر همین اساس در اقدامی ارزنده و برای نخستین بار در این سالها 19 ورزشکار جوانمرد از سراسر کشور با دعوت مجری برنامه در صحنه برنامه حاضر شده و پس از انداختن شال منسوب به انتفاضه بر روی سکویی که روی آن "سکوی پهلوانی" نقش بسته بود ایستاده و مدال قهرمانی توسط سردار نقدی بر گردن آنها آویخته می شد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار