خسروی وفا: کل هزینه کاروان غدیر 7میلیارد بود / تجلیل همزمان از بازیهای اسیایی و پارا آسیایی روحیه ورزشکاران را بالا برد

خسروی وفا گفت: با توجه به اینکه کل هزینه کاروان غدیر در بازیهای پاراآسیایی اینچئون 7 میلیارد بود و ورزشکاران با تلاش مضاعف توانستند 40 مدال بیشتر از دورۀ قبل کسب کنند باید توجه بیشتری به آنها بشود.

خسروی وفا رئیس کمیتۀ ملی پارا المپیک در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: ما قبل از بازیها قول داده بودیم که بیشتر از دوره قبل مدال کسب کنیم که با تلاش خوب ورزشکاران به این هدف رسیدیم البته با فاصله بسیارکمی با سوم شدن داشتیم اما با بدشانسی در پایان در جایگاه چهارم رقابتهای پارا آسیایی ایستادیم .

خسروی وفا ادامه داد: موضوع همزمان شدن پاداشها و تجلیل از ورزشکاران بازیهای آسیایی و پارا آسیایی روحیه وانگیزه جانبازان و معلولین را بسیار بالا برد.

وی در پایان افزود: فدراسیون جانبازان و معلولین و کمیتۀ ملی پارا المپیک هیچ بودجه ای برای تقدیر و تجلیل از ورزشکاران در دست ندارد و همۀ ورزشکاران بعد از بازیهای پارا آسیایی امیدشان به تجلیل مسئولین کمیتۀ المپیک و وزارت ورزش است که در مقایسه با سایر ورزشها و ورزشکاران ما مدالها وم افتخارات بیشتری را کسب کردیم واین موضوع بیانگر آن است که باید بیشتر به این نوع رشته‌ها توجه شود.

هزینۀ 7 میلیاردی کاروان غدیر در مقایسه با پولهایی که در فوتبال خرج می‌شود هیچ است. البته فوتبال هم طرفدارهای پرشماری دارد اما نتیجه خاصی در چند سال اخیر کسب نکرده است.

انتهای پیام/

برچسب ها: خسروی ، نتیجه ، کسب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار