رئیس هیأت تکواندو استان قم از برگزاری مسابقات قرآنی ویژه ورزشکاران در قم توسط این هیات ورزشی در ماه مبارک رمضان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛محمد جمشیدی اظهار کرد: هیات تکواندو استان قم هر ساله برنامه‌های متنوعی را برای ایجاد تحول در این رشته ورزشی و حرکت در مسیر پیشرفت تمام رشته‌های زیر مجموعه خود اعم از کیوروگی، پومسه، هان‌مادانگ و پاراتکواندو در نظر می‌گیرد.

وی ادامه داد: هر ساله در تکواندو استان قم، برنامه‌های متنوعی در حوزه ورزش قهرمانی با هدف موفقیت تکواندوکاران تمام رده‌های سنی قم در مسابقات لیگ و پیکارهای قهرمانی کشور و همچنین کسب مجوز عضویت در تیم‌های ملی اعزامی به رقابت‌های برون‌مرزی انجام می‌شود.

رئیس هیات تکواندو استان قم بیان کرد: در بخش آموزش فعالیت‌های مثبتی در حوزه‌های داوری و مربیگری، ارتقاء دانش مربیان و رشته‌های متنوع زیر مجموعه هیات انجام می‌شود و در بخش همگانی نیز فعال و پویا هستیم و تکواندو را به رشته‌ای مورد علاقه نوجوانان و جوانان هم‌استانی تبدیل کرده‌ایم.

وی تصریح کرد: در کنار تمام فعالیت‌های همگانی، قهرمانی و آموزش این رشته، یکی از مهمترین اولویت‌های هیات تکواندو استان قم حرکت در مسیر تحقق اهداف فرهنگی در ورزش است و برای همین منظور مسابقات استانی همواره مزین به یک عنوان فرهنگی برگزار می‌شود.

جمشیدی بیان کرد: مسابقات لیگ تکواندو باشگاه‌های استان قم را با عنوان یادواره شهدای گرانقدر مدافع حرم برگزار کردیم و اکنون نیز این هیات بانی برگزاری مسابقات قرآنی ویژه جامعه ورزش استان قم به مناسبت ماه پر خیر و برکت رمضان شده است.

وی با بیان اینکه برگزاری مسابقات قرآنی ویژه ورزشکاران در قم به میزبانی هیات تکواندو استان قم انجام خواهد شد، عنوان کرد: مسابقات حفظ و قرائت قرآن در بخش آقایان روز پنجشنبه سوم تیر ماه پس از مراسم افطار به میزبانی خانه تکواندو شهیدان برجعلی‌زاده قم برگزار می‌شود.

رئیس هیات تکواندو استان قم بیان کرد: به مناسبت ماه مبارک رمضان، مسابقات قرآن ویژه تکواندوکاران و ورزشکاران هیات‌های مختلف ورزشی قم در دو بخش قرائت و حفظ ویژه آقایان با برنامه‌ریزی هیات تکواندو استان برگزار خواهد شد و یکی از برنامه‌های فرهنگی ما در سال جاری به شمار می‌رود.

وی یاد آور شد: این دوره از مسابقات در رده‌های سنی 7 تا 13 سال، 14 تا 20 سال و 21 سال به بالا در بخش‌های حفظ یک جزء شامل سوره‌های جزء 30، حفظ 10 جزء و قرائت کامل قرآن کریم برگزار می‌شود و علاقمندان به منظور ثبت نام و شرکت در این محفل قرآنی تا روز پنجشنبه سوم تیر ماه فرصت دارند.

جمشیدی بیان کرد: ورزشکارانی که مایل به حضور در این مسابقات فرهنگی هستند باید با همراه داشتن مدرک شناسایی شامل کارت ملی یا شناسنامه و معرفی‌نامه از هیات ورزشی خود از ساعت 10 تا 14 به دفتر هیات تکواندو استان قم واقع در مجموعه ورزشی شهید حیدریان مراجعه کنند، ضمن اینکه به نفرات برتر از سوی هیات تکواندو استان قم جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.

برچسب ها: قم ، قرآن ، مسابقات ، ورزشکاران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار