رئیس هیات تیراندازی ایلام گفت: آرمینا صادقیان تیرانداز کم سن و سال ایلامی در رشته تفنگ بادی به همراه 18 تیرانداز ملی پوش دیگر برای شرکت در مسابقات جهانی به کشور آذربایجان اعزام شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛کبری غیاثی اعلام کرد: این تیرانداز دختر کم سن و سال در رشته تفنگ بادی به همراه تیراندازان با تجربه تیم ملی راهی این مسابقات شد که امیدواریم شاهد افتخار آفرینی او برای استان و کشورمان باشیم.
غیاثی اضافه کرد: پگاه عزت پناه نیز در رشته تپانچه همراه با 21 تیرانداز زن از 10 استان کشور به اردوی تیم ملی که به منظور حفظ آمادگی ورزشکاران برای شرکت در رقابت های بررون مرزی در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان تشکیل شده، دعوت شد.
وی افزود: ورزش تیراندازی با وجود کمبود امکانات و تجهیزات در استان از رتبه خوب و قابل قبولی در سطح کشور برخوردار است و این نشان از ظرفیت و توانمندی های ورزشکارمان در این رشته است.
مسابقات وردکاپ جام جهانی آذربایجان با حضور 80 کشور جهان و 640 ورزشکار در شهر باکو پایتخت آذربایجان با شرکت 19 ورزشکار از کشورمان در سه رشته تفنگ، تپانچه و تراپ از اول تیرماه آغاز می شود.
 
 
 
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.