سمنان؛

افزایش قیمت نان منتفی است

کمترین هدر رفت نان کشور مربوط به استان سمنان است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛ مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان سمنان گفت: هرگونه افزایش قیمت نان در استان سمنان بدون مجوز تخلف بوده و با آن برخورد قانونی خواهد شد.
محمدباقر منوچهری افزود: ما به عنوان متولیان امور آرد، نان و گندم استان سمنان تابع سیاست های دولت و نماینده عالی دولت در استان یعنی شخص استاندار هستیم و سیاست های ابلاغی را اجرامی کنیم و غیر از این هرگونه تصیمی خلاف قانون و مقرارت است و باید پاسخگو باشیم.
وی تصریح کرد: مطالبات به حق نانوایان به گوش مسئولان ارشد استان منتقل می شود و امیدواریم برای تحقق این خواسته ها تصمیمات خوبی اتخاذ شود.
وی همچنین افزایش قیمت نان را یکی از خواسته های مهم نانوایان از سوی مسئولان ذکر کرد و افزود: امیدواریم تصمیمات خوبی گرفته شود تا هم رضایت نانوایان و هم مردم عزیز تامین شود.
منوچهری خواسته نانوایان را منطقی و قول رسیدگی برای دستیابی به نتیجه مطلوب از طریق مراجع قانونی استان را داد و افزود: افزایش کیفیت نان تولیدی هم در راس برنامه ها است که باید به آن توجه ویژه داشت.
مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان سمنان با یاد آوری این نکته که در حال حاضر ۶۷۰واحد خبازی در سطح این استان فعالیت دارند، افزود: کمترین هدر رفت نان کشور مربوط به استان سمنان است.
منوچهری با بیان اینکه میزان دور ریز نان در استان های خراسان رضوی، تهران و اصفهان هشت درصد است، افزود: این مقدار در استان سمنان به پنج درصد می رسد.
وی افزود: پنج کارخانه آرد در استان سمنان در راستای تامین و توزیع این محصول مهم در بین نانوایی ها درحال فعالیت می باشند و به طور میانگین هرماه  پنج هزار و ۳۰۰ تن آرد با نظارت شرکت غله و خدمات بازرگانی در استان توزیع می شود.
انتهای پیام / د
برچسب ها: نان ، افزایش ، قیمت ، سمنان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.