کانون فرهنگی و هنری روستای قلعه خان به تجهیزات کتابخانه ای با ارزش ۶۰ میلیون ریال مجهز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد،همزمان با ایام ماه مبارک رمضان، تجهیزات کتابخانه ای شامل میز، قفسه، صندلی و کتاب های آموزشی و درسی به ارزش 60 میلیون ریال به کانون فرهنگی و هنری چهارده معصوم علیه السلام روستای قلعه خان شهرستان مانه و سملقان به عنوان روستای منتخب جشنواره ملی دوستدار کتاب، ارسال شد.

مدیر کانون فرهنگی و هنری چهارده معصوم علیه السلام روستای قلعه خان در این خصوص افزود: این مبلغ حمایت شامل 50 میلیون ریال تجهیزات کتابخانه ای از سوی ستادعالی کانون های مساجد کشور و 10 میلیون ریال شامل کتاب های کمک آموزشی و کمک درسی انتشارات گاج به عنوان هدیه جشنواره دوستدار کتاب می شود.

اسفندیار مکرمی هدیه 150 میلیون ریالی را بخش دیگری از جایزه جشنواره اعلام کرد که از سوی وزارت کشور و همچنین بانک ملت به این کانون اختصاص می یابد.

وی با بیان اینکه نهاد کتابخانه های کشور نیز با نصب سازه های کتابخوانی در روستا و ارسال کتاب های مورد نیاز به ارزش 50 میلیون ریال از موفقیت کانون فرهنگی و هنری در جشنواره دوستدار کتاب، حمایت می کند، افزود: از سوی معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد نیز 100 میلیون ریال بن کتاب به این کانون اختصاص یافته است.

انتهای پیام/آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.