فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان گفت: سردار رضایی فرمانده مرزبانی کشور از نقاط صفر مرزی سیستان و بلوچستان بازدید و در ضیافت افطاری مرزداران این منطقه شرکت کرد.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،اززاهدان،؛سردار رهام‌بخش در حاشیه همایش اجتماعی کردن مبارزه با مواد مخدر در استانداری افزود: سیستان و بلوچستان با دارا بودن بیش از 1700 کیلومتر مرز در همسایگی دو کشور افغانستان و پاکستان قرار دارد که این کشورها به دلیل نگاه بد دشمنان اسلام به ویژه آمریکا، امینت مناسبی را ندارند.

وی ادامه داد: 90 درصد کشت موادمخدر در افغانستان انجام شده و بالای 35 درصد آن وارد کشور میشود و یا مورد مصرف قرار می‌گیرد و یا از کشور ما ترانزیت میشود که همین امر زمینه ورود مواد مخدر به داخل کشور است.

وی تصریح کرد: با توجه به برنامه‌ریزی‌ که نیروی انتظامی در سطح استان در زمینه انسداد مرز داشته، به وسیله جاده، خاکریز، تجهیزات الکترونیکی و اپتیکی و استقرار پاسگاهها و برجکها اقدامات لازم را انجام داده است که همین فعالیت‌ها و اقدامات ویژه، سبب شده امروز شاهد افزایش کشفیات مواد مخدر باشیم.

سردار حبیبی ادامه داد: امیدواریم با برنامهریزی و پشتیبانی ویژه دولت بتوانیم انسداد کامل مرز و مسیر ورود مواد مخدر را انجام دهیم تا مشکلات و تبعات ناشی از این پدیده شوم کاهش یابد.

انتهای پیام/ع-پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار