نمایش «انجمن بانوان مستقل» با محوریت موضوع زنان بیانگر مسائل و دغدغه‌های اجتماعی است.

سهیل میرزاده کارگردان نمایش «انجمن بانوان مستقل» در گفتگو با خبرنگار حوزه تئاتر گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ضمن اشاره به محتوای نمایشنامه اظهار داشت: انجمنی از بانوان برای حمایت از این قشر تشکیل شده؛ به نوعی این انجمن از حقوق زنان در مقابل ظلم دفاع می‌کند. در واقع داستان حول محور این انجمن زنان شکل گرفته است.

وی ادامه داد: این اثر نگاهی به موضوع فمنیسم دارد و به طور کل در این انجمن به شکلی افراطی اتفاقاتی رخ می‌دهد که ما آن را در این نمایش نشان داده‌ایم.

میرزاده گفت: این نمایش نقد اجتماعی را مطرح می‌کند، نکته‌ای که از دیدگاه من بسیار اهمیت دارد و تئاتر باید بیانگر مسائل و دغدغه‌های اجتماعی باشد.

وی تصریح کرد: ما سعی کردیم موضوع دفاع از حقوق زنان را در این نمایش منطقی بیان کنیم و شاید هرکسی در هر جایگاهی بتواند نقد و دفاع از فمنیسم داشته باشد.

میرزاده با بیان گلایه‌هایی از جشنواره تئاتر دانشگاهی افزود: در جشنواره تئاتر دانشگاهی نسبت به نمایش «انجمن بانوان مستقل» بی‌توجهی شد و با وجود اینکه اکنون استقبال خوبی از نمایش صورت گرفته اما من احساس می‌کنم، در زمان جشنواره، حق ما ضایع شد.

وی بیان کرد: حنانه جعفری‌نژاد، عباس رضایی، علیرضا شاندیز، لیلی شجاعی، فرزانه عطایی، شراره علامی، محمد کارخانه، میرعماد میرى، امین نوروزی، کیمیا هوشمند در این نمایش ایفای نقش می‌کنند و نمایش ما هرشب ساعت   21:15 در تماشاخانه ارغنون به صحنه می‌رود.



انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار