فرمانده نیروی انتظامی شهرستان مرند از شناسایی و دستگیری مامور قلابی کنترنویس در این شهرستان خبر داد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ سرهنگ طاحونی گفت : روز‌های پایانی زمستان سال گذشته پیر زنی با حضور در دادسرا از مردی به اتهام سرقت طلاهایش شکایت کرد و گفت که مردی با معرفی خود به نام کنتر نویس اداره گاز وارد منزل شده و بعد از کنترل کنتر به وی حمله و طلاهایش را به زور به سرقت برد.

وی گفت : با دستور قضایی تحقیقات پلیس برای دستگیری مرد سارق آغاز و در ادامه پس از چهره‌نگاری رایانه ای از متهم فراری، جستجو برای دستگیری این سارق ادامه داشت تا این‌که سه زن دیگری نیز با حضور در پلیس آگاهی، از مردی به اتهام سرقت طلاهایشان با عنوان کنتر نویس اداره آب و فاضلاب شکایت کردند.

وی افزود : ماموران نیروی انتظامی با حضور در اداره برق وآب وفاضلاب متوجه شدند، فردی با مشخصات سارق فراری کارمند آنها نبوده و این فرد با جعل عنوان به سرقت اقدام کرده است.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان مرند درباره نحوه دستگیری این مامور قلابی کنترنویس ادارات گفت : به دلیل اینکه این سارق در مکان دائمی اسکان نداشت ،مامورین نیروی انتظامی بعد از سه ماه عملیات ،در اواخر خرداد ماه سال جاری مکان اسکان وی را شناسایی و طی عملیاتی این سارق را دستگیر کردند.

وی از اعتراف متهم به سرقت طلا و جواهرات چهار پیرزن خبر داد و گفت : ارزش ریالی طلا و جواهرات سرقت شده این متهم در حدود 500 میلیون ریال است.

سرهنگ طاحونی با هشدار به شهروندان از آنها خواست اگر فردی با حضور مقابل خانه‌هایشان خود را مامور اداره برق یا اداره‌ای معرفی کرد، پیش از آن‌که وی را به منزلشان راه دهند حتماکارت شناسایی معتبر آنها را مشاهده کنند و در صورت مشکوک شدن به این افراد موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اطلاع دهند.


انتهای پیام/ش


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار