رئیس حوزه هنری استان آذربایجان‌شرقی از برگزاری ورک‌شاپ طراحی پوستر و تصویرسازی دعاهای قرآنی هم‌زمان با لیالی‌قدر در حوزه هنری استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ میلانی با اعلام این خبر گفت: بیان مفاهیم و آموزه هنری قرآنی با زبان هنر و ایجاد بستری مناسب برای توسعه هنرهای تجسمی از اهداف برگزاری این ورک‌شاپ می‌باشد.

وی با بیان اینکه ورک‌شاپ طراحی پوستر و تصویرسازی دعاهای قرآنی به همت واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری استان برگزار می شود، افزود: این برنامه در روز چهارشنبه نهم تیرماه سال‌جاری در محل سالن جلسات حوزه هنری برگزار می‌شود.

وی افزود: بهره‌مندی از مفاهیم بلند قرآن در قالب هنرهای تجسمی راهی برای جذب نوجوانان و جوانان و به‌ویژه هنرمندان به قرآن است.

میلانی با بیان اینکه دنیا تشنه کارها و آثار ارزشی است، گفت: اگر هنرمندان ما بتوانند با بهره‌گیری از آموزه‌های قرآنی یک اثر فاخر هنری به دنیا ارائه دهند، دنیا این اثر را می‌پذیرد.

وی با یادآوری اینکه تمام اصول زندگی خوب و موفق در دنیا و آخرت در قرآن‌کریم وجود دارد، ادامه داد: برای بیان آموزه‌های قرآن و عمل به توصیه‌های آن می‌توان از ابزار هنر بهره گرفت.

وی خاطرنشان کرذ: قرآن کتاب زندگی و موضوع آن نیز انسان است و ائمه‌ی اطهار نیز برای رشد و هدایت انسان فرستاده شدند و هدف قرآن و عترت نیز ساختن زندگی انسان‌ها است.


انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.