مدیرعامل شرکت گاز استان تهران گفت:هم اکنون وضع گازرسانی به حالت عادی بازگشته است.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،سعید مومنی مدیرعامل شرکت گاز استان تهران گفت : با تحویل بستر لازم، اجرای جوشکاری و ترمیم خط لوله آغاز و عملیات رادیوگرافی و آزمایش خط نیز بصورت کامل انجام شد.
 
وی با بیان این که هم اکنون وضع گازرسانی به حالت عادی بازگشته است، اعلام کرد: بعدازظهر روز حادثه (جمعه، ٢٨ خردادماه) با لوپ کردن دو خط انتقال، گاز ٩٩ درصد مشترکان مناطق شهران، کوهسار، کن و سولقان وصل شد و تنها گاز ٨٠ مشترک منطقه شهران که در محل حادثه بودند باقی ماند که با تحویل بستر لازم برای اجرای عملیات ترمیم خط لوله، از بعدازظهر دیروز، این مشترکان نیز به شبکه سراسری پیوستند.

به گفته مدیرعامل شرکت گاز استان تهران، عملیات تزریق گاز به خط لوله ٦ اینچ روستای سولقان نیز از صبح امروز آغاز شده و این خط نیز تا چند ساعت آینده در مدار قرار می گیرد. 

وی ادامه داد: ارتباط خط لوله هشت اینچ ورودی ایستگاه تقلیل فشار غرب تهران و خط تغدیه روستای سولقان، بامداد روز جمعه (٢٨ خردادماه) در اثر حفاری مترو و فرونشست زمین قطع شد.
 
احمد صادقی رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران دلیل اصلی این حادثه را فرونشست زمین اعلام و در این خصوص گفته بود: فرونشست زمین منجر به فشار روی خط لوله اصلی گاز و سرانجام پارگی خط لوله شده است.

وی تاکید کرد: در این حادثه زیر خط لوله گاز خالی و بار سنگین به لوله فشار آورد و سرانجام سبب پارگی و شکستگی لوله شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار