در اين نمايشگاه، آثار هنرمندان در رشته‌های گل‌سازی، شماره‌‌دوزی، چهل‌تکه، گلیم و جاجیم، سفال و سرامیک، صنایع چوبی و ... به نمايش گذاشته شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهدیشهر؛ سرپرست اداره ميراث‌فرهنگی، صنايع‌دستی و گردشگری شهرستان مهديشهر گفت: در اين نمايشگاه آثار ۱۵ هنرمند صنايع‌دستي مهدیشهر در معرض دید علاقمندان قرار گرفته است.
همايون جورابلو افزود: در اين نمايشگاه، آثار هنرمندان در رشته‌هاي گل‌سازی، شماره‌‌دوزی، چهل‌تکه، گلیم و جاجیم، چادرشب، پوشاك‌سنتی، کیف چرم، سفال و سرامیک، صنایع چوبی و ... به نمايش گذاشته شده است.
وی با بيان اينكه اين نمايشگاه به همت موسسه فرهنگی هنری باران شهمیرزاد دایر شده است، افزود: این نمایشگاه برای اولین بار به صورت دائمی در شهر گردشگری شهمیرزاد دایر شده است.
جورابلو تصریح کرد: این مجموعه نمایشگاهی می‌تواند پایگاه مناسبي براي عرضه آثار صنعتگران و هنرمندان شهرستان و مكان ویژه اي براي بازدید گردشگران باشد.
وي افزود: اين مجموعه نمایشگاهی در شکوفایی استعدادها و ایجاد انگیزه در هنرمندان موثر است.
جورابلو افزود : نمایشگاه دائمی «خانه خورشید» در بلوار امام خمینی جنب بانک ملی شهمیرزاد تا هفتم تير ماه امسال به روي علاقمندان گشوده است.
علاقمندان مي‌توانند روزهاي تعطيل و پنج شنبه و جمعه ، صبحها از ساعت ۱۰  الی ۱۳ و عصرها از ساعت ۱۷ الی ۲۲  از اين مجموعه نمايشگاهي ديدن كنند.اين نمايشگاه در ساير ايام، عصرها از ساعت ۱۷ الی ۲۲ آماده بازدید علاقمندان است.
۴۵۰ هنرمند صنايع دستي در شهرستان  مهدیشهر فعاليت دارند،
انتهای پیام / د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.