هم‌زمان با ماه رمضان یک هزار و 400 سبد غذایی بین نیازمندان مهدی‌شهری و شهمیرزادی توزیع شد.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهدیشهر؛ مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان سمنان گفت : هم‌زمان با ماه رمضان یک هزار و 400 سبد غذایی به ارزش ریالی بیش از یک میلیارد و 600 میلیون ریال بین نیازمندان مهدی‌شهری و شهمیرزادی توزیع شد.
نجفعلی انتظاری افزود: تعداد 800 سبد غذایی در بخش مرکزی شهرستان مهدی‌شهر و 600 سبد غذایی در بخش شهمیرزاد شامل قند، شکر، ماکارونی، عدس، برنج، نمک و گوشت قرمز بین مددجویان زیرپوشش کمیته امداد توزیع شد.
وی تصریح کرد : این نهاد با هدف یاری‌رساندن به محرومان و رفاه حال بیشتر آنان در ماه مبارک رمضان توزیع سبد غذایی خانوار را بین مددجویان خویش آغاز کرد.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان سمنان افزود: یکی از مهم‌ترین برنامه‌های این نهاد در ماه رمضان، اطعام به نیازمندان در مساجد است که مردم در صورت تمایل می‌توانند سفره‌های اطعام در مساجد پهن کرده و نیازمندان را به مسجد دعوت کنند.
وی افزود:  ثبت‌نام طرح‌های شفا، محسنین و اکرام در شب‌های قدر، جمع‌آوری نذورات، کفارات و فطریه، آموزش قرآن کریم و نیز پاسخ به شبهات دینی و احکام جوانان و نوجوانان از سایر برنامه‌های کمیته امداد در ماه مبارک رمضان  می باشد.
انتهای پیام/د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.