اولین دوره مسابقات جام رمضان پس از چندین سال وقفه شروع شد.

به گزارش   خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، سالارحسینی رئیس هیات والیبال پیرانشهرگفت: اولین دوره مسابقات جام رمضان والیبال زیر نظر هیات باهمکاری اداره ورزش و جوانان بعد از چندین سال وقفه از (یکشنبه شب 30 خردادماه) با شرکت 8 تیم آغاز گردید و هر شب با انجام دو بازی در سالن سرپوشیده انقلاب پیگیری می شود.

متاسفانه به علل مختلف در کل استان روند پیشرفت رشته ورزشی والیبال به کندی صورت می گیرد و آن هم علل مختلفی دارد. در این شهرستان که از عمر هیات جدید یک سال و نیم می گذرد با همت اعضای هیات و مربیان زحمت کش، برروی رده های سنی خوب کار شده و در حال حاضر قریب به 150 ورزشکار آقایان و بانوان زیر نظرمربیان مشغول فراگیری تکنیک های روز والیبال می باشندکه در صورت ادامه روند کنونی شاهد افزایش چشمگیر بازیکنان برجسته وبه تبع آن تیم های والیبال خواهیم بود.

حسینی در ادمه گفت:سطح بازی های این دوره از مسابقات به علت حضور تیم های ارتش و هنگ مرزی و همچنین تیم های کار کرده داخل شهر در سطح بالایی نسبت به سال های گذشته قراردارد و شاید برگزاری مسابقات جهانی و حضور تیم شایسته ایران در این رقابت ها بر شرکت تیم های امسال تاثیر گذار بوده است.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.