ششمین و آخرین مرحله برگزاری ششمین اردوی تدارکاتی منتخبان تیم ملی والیبال دانش آموزی کشور در سالن شهید رجائی ارومیه آغاز شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، ولی حسینی معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان در این خصوص گفت: اردوی انتخابی تیم ملی والیبال دانش آموزی کشور در شش مرحله برگزار می شود که مراحل قبل آن در سال 94 برگزار شده است.

وی اظهار کرد: در این اردو 12 نفر که به عنوان اعضای تیم ملی والیبال دانش آموزی کشور برای حضور در بازیهای جهانی صربستان انتخاب شده اند، آماده سازی می شوند.

حسینی اضافه کرد: ترکیب اصلی تیم ملی والیبال دانش آموزی کشور از دانش آموزان آذربایجان غربی شکل گرفته ولی بازیکنانی از مازندران و تهران و البرز نیز در این اردو حضور دارند.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی بیان کرد: در پی همکاری های صورت گرفته با دانشگاه ارومیه، تمرینات بدنسازی تیم در کلینیک بدنسازی دانشگاه صورت می گیرد.

وی اضافه کرد: برگزاری مسابقات متعدد ورزشی با حضور تیمهای مطرح نیز برای این دانش آموزان برگزار می شود تا با آمادگی کامل در مسابقات حضور داشته باشند.

اردوی انتخابی تیم ملی والیبال دانش آموزی کشور تا بیست و هشتم خرداد ماه در ارومیه تداوم دارد.

آذربایجان غربی به عنوان نماینده ایران در مسابقات جهانی صربستان شرکت می کند.

مسابقات جهانی والیبال دانش آموزی با حضور 32 تیم از پنجم تا پانزدهم تیر ماه 95 در بلگراد صربستان برگزار می شود.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.