مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمان گفت: برخوردهای نظامی وقضائی با پدیده قاچاق راه به جایی نمی برد آن هم در زمانی که مدیران مربوط هیچ اهتمامی ندارند.

مدیران مبارزه با قاچاق کالا کار را جدی نگرفتندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، ارسلان میری در کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی، نظارت و مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان کرمان گفت: باید اعتراف کرد که هیچکدام از موارد قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز عملی نشده است .


وی با اشاره به اینکه  ما هیچ زمان موفق نخواهیم بود از طریق نظامی و برخوردهای قضائی مبارزه با قاچاق را انجام دهیم افزود  تنها با اقدامات فرهنگی، زیربنایی و اساسی شاید موفقیت هایی داشته باشیم.

وی  تصریح کرد: در 9 شهرستان استان کرمان اداره تعزیرات حکومتی هر چند با یک نفر کارمند، وجود دارد و مشکل، عدم وجود فضای کافی برای نگهداری کالای مکشوفه است.

میری با تاکید بر اینکه مدیران وزارتخانه های متولی مبارزه با قاچاق هیچ اهتمامی دراین خصوص ندارند گفت: دلیل این مدعا هم این است که بعد از گذشته چندین سال زیرساخت های لازم در این راستا فراهم نشده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمان خاطرنشان کرد: به نظر می رسد مسوولان اعتقاد عملی به مبارزه با قاچاق کالا ندارند و تا زمانی که پای کار نباشیم، بسیاری از نوشته ها و صورت جلسه ها فایده ای نخواهد داشت.

میری اظهار کرد: باید از شیوه های نوین و سیستم های مکانیزه ای که در دنیا وجود دارد، برای مبارزه با قاچاق کالا و ارز استفاده کنیم.
انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.