3500مددجوی شهرستان شیروان استعداد یابی شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان شیروان با بیان اینکه چهار هزار و 283 خانوار تحت پوشش این نهاد مشمول طرح مستعدین اشتغال شدند، افزود: تا کنون بیش از سه هزار مددجو استعداد سنجی شدند.

قربان احمد فر در خصوص طرح استعداد سنجی مددجویان گفت: طرح مستعدین اشتغال برای بررسی وضعیت مددجویان تحت پوشش از لحاظ اشتغال، مسکن و حمایت هستند که در این طرح کل خانواده های تحت حمایت بین 7 تا 70سال بررسی می شوند.

وی گفت: در این طرح 16 پرسشگر و هفت سرپرسشگر با حضور در محل خانواده های مشمولین اطلاعات آنان را برسی می کنند و تمامی اطلاعات و آیتم های مورد نظر تکمیل و به صورت نرم افزار وارد سیستم کمیته امداد و توسط مددکاران تکمیل می شود.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شیروان آغاز اجرای این طرح را فروردین ماه امسال عنوان کرد و افزود: تاکنون بیش از 80 درصد از خانوار تحت پوشش این نهاد بررسی کامل شده اند که سعی خواهد شد تا پایان خردادماه کل مشمولین طرح جمع بندی شود

احمدی فر افزود: هم اکنون 15 هزار و 740نفر در قالب هفت هزار و 253 خانوار در شهرستان شیروان تحت حمایت های دائم کمیته امداد امام خمینی(ره) قرار دارند که با اجرای طرح های اشتغال متناسب با نیاز بومی منطقه و استعداد مددجویان، راه توانمند سازی این افراد هموار شود.

انتهای پیام/آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.