از ابتدای اجرای طرح فاضلاب تاکنون 85 درصد از مشترکان بندرعباسی ازشبکه جمع آوری فاضلاب بهره مند شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بندرعباس،مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان گفت: طرح جمع آوری فاضلاب بندرعباس هزار و 500 کیلومترلوله گذاری نیاز دارد که تاکنون 800 کیلومتر آن اجرا شده است  
قصمی افزود: ساخت و سازهای خارج از ضوابط و بافت های فرسوده واقع در بلندی های شمال غرب بندرعباس ، اجرای طرح های های فاضلاب را با مشکل مواجه کرده بود .
وی گفت: 35 کیلومتر از شبکه فاضلاب شهر بندرعباس باقی مانده که به بیش از 40 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان گفت:درصورت تخصیص به موقع اعتبارات ملی و دریافت درآمد از محل مشارکت های مردم پیش بینی می شود تا سال آینده به پایان برسد.
قصمی افزود:امسال محله های سورو ،600 دستگاه و بخشی از حسین آباد و امیر اباد به شبکه فاضلاب متصل شده و بخشی از شهر که شبکه فاضلاب متصل نشده همزمان با طرح های توسعه ای در شهر بندرعباس شبکه فاضلاب نیز احداث شود.
وی گفت: برای اجرای سریع تر طرح های فاضلاب بر اساس مصوبه شورای اسلامی شهر بندرعباس و تایید فرماندار قرار شد از این پس بخشی از هزینه های زیر ساخت های آب و فاضلاب در مناطق توسعه ای از محل مشارکت مردم تامین شود.  
هم اکنون 60 هزار مترمکعب فاضلاب در شبانه روز جمع اوری و تصفیه می شود و پس از تصفیه از طریق خط انتقال به محیط پذیرنده یعنی دریا وارد می شود.  
طرح جمع اوری فاضلاب در بندرعباس از سال 83 آغاز شد.
انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار