تیم بسکتبال کلیولند کاوالیرز با پیروزی بر تیم بسکتبال گلدن استیت در آخرین دیدار فینال رقابت های NBA فاتح این مسابقات شد.

کليولند کاواليرز قهرمان NBA شد/ لبرون جیمز ارزشمندترین بازیکنبه گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ؛ بامداد امروز (دوشنبه) دو تیم  کلیولندکاوالیرز و گلدن استیت وریرز ديدار هفتم و پاياني فينال NBA  را برگزار کردند که کليولند موفق شد با نتیجه 93 بر 89  به پيروزي برسد و در مجموع با برتري 4  بر 3  مقابل این تیم، قهرمان این رقابت ها شود.کلیولند در این دیدار کوارتر اول را 23 بر 22برد،در کوارتر دوم 19-27 شکست خورد در کوارتر سوم 33-27 به پیروزی رسید و در کوارتر چهارم نیز 18 بر 13 برنده شد.

کلیولند در حالی به عنوان قهرمانی  NBA  دست یافت که در 4 دیدار اول، 3-1 از حریف قدرتمند خود عقب بود، اما در ادامه موفق شد دوبازی پشت سر هم را ببرد و کار را به تساوی 3-3 بکشاند.

این اولین باری است که تیمی شکست 3-1 را به پیروزی 4-3 تبدیل می کند.

لبرون جیمز فوروارد کلیولند نیز با ثبت  29.7 امتیاز،11.3 ریباند و .9 پاس گل جایزه ارزشمندترین بازیکن دیدارهای فینال را از آن خود کرد.

او پیش از این در سال های 2012 و 2013  در تیم میامی هیت صاحب این عنوان شده بود و این سومین باری است که این جایزه ارزشمند را تصاحب می کند.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار