بوشهر؛

اعلام نتایج نهایی ششمین جشنواره ملی دانایی خلیج فارس

نتایج نهایی ششمسن جشنواره ملی دانایی خلیج فارس (شهید تندگویان) ازسوی هیات داوران جشنواره های اختراعات و ابتکارات منطقه ای رویش بنیاد ملی نخبگان اعلام شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، کارشناس امور اختراعات بنیاد نخبگان استان گفت امسال از میان 181 طرحی که به دبیرخانه‌ جشنواره ارسال شد 41 طرح دارای ثبت اختراع بود که پس از داوری در مرحله‌ نخست 30 اختراع مجوز ورود به ارزیابی بنیاد نخبگان را دریافت کردند و از این تعداد 20 مخترع در مرحله نهایی داوری حضور یافتند.

 عبدالرحمان فرزام افزود از سوی هیات داوران شش نفر از مخترعان موفق به کسب امتیاز لازم شدند و به عنوان نخبه سطح سه زیر پوشش بنیاد ملی نخبگان قرار گرفتند.

وی گفت علی زارعی با اختراع فناوری تولید و ساخت محیط بستر کشت هیدرو پونیک با استفاده از آوندهای سرشاخه ثمری نخل، نونا قاسمی همدانی با ساخت کاتالیست زیگلر برای تهیه پلی اتیلن، جاد اسماعیلی با سیستم هشدار و نجات از ساختمانهای مرتفع با کنترل اتوماتیک، علیرضا عراقی با دستگاه وصله زن لوله پلی اتیلن، سعید هوشمند موید با معرفی نوع جدیدی از پلی اتیلن سنگین گرید قالب گیری و فرید ملک احمدی آچار آبکش خورشیدی با قابلیت تغییر سایز برای انواع پیچ و مهره بعنوان نفرات برگزیده معرفی شدند.

در ششمین جشنواره ملی دانایی خلیج فارس که اردیبهشت امسال در بوشهر برگزار شد، از نوآوری های برتر حوزه نفت، گاز، پتروشیمی و انرژی تقدیر شد.

انتهای پیام/ ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.