بهترین راهکار مقابله با پروژه نفوذ داشتن بصیرت، بصیرت‌افزایی و افشاگری به آحاد مردم است.

بصیرت افزایی و افشاگری به آحاد مردم بهترین راهکار مقابله با نفوذ  به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر در همایش نقش روحانیت و حوزه‌های انقلابی در مقابله با نفوذ به تشریح ابعاد تهاجم دشمن پرداخت و گفت: این تهاجم از مثلثی تشکیل‌شده که اضلاع آن تهاجم سخت، نرم و فوق نرم است.

آیت‌الله غلامعلی صفایی‌بوشهری تصریح کرد: دشمن در تهاجم نرم با دگردیسی و دگرگونی در حوزه فرهنگ، سیاست، اقتصاد و علم و فناوری و افکار یک ملت بر می آید و اهداف و برنامه‌های خود را دنبال می کند.

وی با بیان اینکه پروژه الان جهان استکبار، تهاجم فوق نرم (نفوذ) است، اضافه کرد: هدف دشمن در این نوع تهاجم، رخنه در لایه‌های پنهان نظام و براندازی آن است که از طریق نفوذ در مسؤولان، تصمیم سازان و تصمیم گیران و تسخیر آنها حاصل می‌شود.

صفایی‌بوشهری بهترین راهکار مقابله با پروژه نفوذ را داشتن بصیرت، بصیرت‌افزایی و افشاگری به آحاد مردم جامعه خواند و افزود: هوشمندی مسؤولان نظام برای جلوگیری از منفذهای نفوذ بسیار حائز اهمیت است.

 نماینده ولی‌فقیه در استان بوشهر تاکید کرد: حوزه‌های علمیه باید در خط مقدم انقلاب اسلامی باشند و در شرایط کنونی رسالت آنها اجرایی کردن منویات مقام معظم رهبری در جهت مهیاکردن فضا برای ظهور و تشکیل حکومت جهانی توسط امام عصر(عج) است.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر هم گفت: نفوذ یک موضوع واقعی و جدی است که دشمنان نظام اسلامی با برنامه‌ریزی و هزینه‌های میلیاردی به دنبال تحقق آن هستند.

فتح‌الله جمیری افزود: دشمنان ما به‌خوبی می‌دانند که انقلاب اسلامی ما یک انقلاب ریشه‌ای و به دنبال تغییر در جهان‌بینی و نظام دیکتاتوری بین‌الملل است و اگر غیر از این بود برای سرنگونی آن از ناحیه دشمنان این‌قدر سرمایه‌گذاری نمی‌کردند.

وی بابیان اینکه جریان نفوذ متعلق به این دوران نیست بلکه الان سرباز کرده و در حال عینیت پیدا کردن است، خاطرنشان کرد: امروز نگاه‌ها به سمت روحانیت هست و برای ادامه مسیر، قطعاً نظام اسلامی به وجود روحانیون انقلابی نیازمند است.

انتهای پیام/س
 
برچسب ها: بصیرت ، مردم ، نفوذ ، بوشهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.