انتشارات آستان قدس رضوی همزمان با برگزاری یازدهمین نمایشگاه بین المللی قران و عترت مشهد و در شب میلاد کریم اهل بیت حضرت امام حسن مجتبی(ع) 12 عنوان از تازه های نشر در حوزه کتب آئینی و علوم قرآنی را رونمایی می کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، این انتشارات به عنوان بزرگترین ناشر شرق کشور و همچنین تنها موزع آثار سایرموسسات فرهنگی آستان قدس رضوی در زمینه تولیدات محصولات قرآنی و دینی همه ساله با هدف ترویج فرهنگ قرآنی در نمایشگاه های قرآن و عترت شرکت یافته و تولیدات خود را به عموم بازیدکنندگان و علاقه مندان ارائه می کند.

در همین راستا انتشارات آستان قدس رضوی در یازدهمین نمایشگاه قرآن و عترت مشهد ضمن ارائه جدیدترین دستاوردهای قرآنی و محصولات فرهنگی خود و همچنین سایر مؤسسات آستان قدس رضوی، از 12 عنوان کتاب جدید رونمایی به عمل می آورد.

طی این مراسم که ساعت 21 دوشنبه 31 خرداد ماه جاری همزمان با 14 رمضان مصادف با شب میلاد حضرت امام حسن مجتبی(ع) در محل نمایشگاه های دائمی مشهد با حضور مدیران فرهنگی، فعالان و دست اندرکاران فرهنگی، کتابخوانان، بازدیدکنندگان از نمایشگاه و همچنین اعضای سامانه مخاطبین «به نشر» برگزار می شود، تازه های نشر انتشارات آستان قدس رضوی در حوزه آئینی و علوم قرآنی رونمایی می شوند.

عناوین تازه های نشر در این حوزه شامل «تاریخ نماز در اسلام»، «آستان خوبان»،«مجموعه سی جزء قرآن کریم در قطع نیم جیبی»،«مجموعه 5جلدی ارتباط با خدا»،«مناجات خمس عشره»،«دعای ابوحمزه ثمالی»،«زیارت جامعه کبیره» و همچنین «سوره انعام در دو قطع»می باشند.

علاقمندان برای مشاهده عناوین و تهیه تمامی محصولات انتشارات آستان قدس رضوي می توانند به نشانی اینترنتی www.behnashr.com و یا فروشگاه های سطح شهر مشهد و نمايندگي های سراسر کشور مراجعه کرده و یا از طریق سامانه پیامکی به شماره 30003209 و ارتباط تلگرامی 09027652008 با این انتشارات تماس برقرار کنند.

انتهای پیام//

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.