مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در نشستی با سعید الفتی مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن بررسی وضعیت فرهنگی این استان، در زمینه تدوین کتاب ایثار به قلم مردم سیستان و بلوچستان هماهنگی لازم را انجام دادند.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،اززاهدان،؛حسین مسگرانی در این نشست سیستان و بلوچستان را یکی از امن‌ترین استان‌های کشور نامید و از تبلیغات منفی که علیه این استان صورت می گیرد اظهار تأسف کرد و گفت: مردم سیستان و بلوچستان مهربان، خونگرم، بصیر و وفادار هستند و وحدت و همبستگی به معنای واقعی کلمه در این استان حکمفرماست و مهمتر این که دارای زمینه‌های مساعد فرهنگی و هنری است.

مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز سیستان و بلوچستان را مهد وحدت ملی خواند و گفت: با حضور چهره‌ای مانند شهید شوشتری که به درستی شهید وحدت لقب گرفته است، امکان فعالیت فرهنگی با محوریت وحدت و اشاعه آن در سطح کشور وجود دارد و تدوین کتاب مردمی ایثار با موضوع ایثار و وحدت در این استان بسیار معنادار است.

سعید الفتی ایثار را مبنای وحدت و سیستان و بلوچستان را نماد سمبل وحدت در ایران دانست و افزود: این استان کهن و تاریخی می تواند سر منشاء تقویت وحدت در کشور باشد و ما برای تحقق این هدف مقدس تلاش خواهیم کرد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار