رئیس اداره اوقاف و امورخیریه تربت‌حیدریه از برگزاری طرح ضیافت الهی در بقاع متبرکه اين شهر خبر داد.

حجت‌الاسلام محسن لطفی، در گفت‌وگو با گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، گفت: طرح ضیافت الهی در بقاع متبرکه بی‌بی حسنیه و امامزاده احمد الرضا(بوری آباد) تربت حیدریه برگزار می‌شود.

وی گفت: تفسیر، ترتیل، جزء‌خوانی قرآن کریم و برپایی نمایشگاه‌های فرهنگی از جمله برنامه‌هایی است که در این طرح به مرحله اجرا در مي‌آيد.

رئیس اداره اوقاف و امورخیریه تربت‌حیدریه با اشاره به ویژه برنامه‌های پیش‌بینی شده برای این ایام در بقعه متبرکه بی‌بی حسنیه افزود: علاوه بر اقامه نماز جماعت، برگزاري جلسه ترتیل، تفسیر و جزء‌خوانی قرآن مجید نیز با حضور اساتید برتر شهرستان، اجرای طرح افطاری ساده، سخنرانی و مناجات‌خوانی در این بقعه متبرکه در نظر گرفته شده است.

حجت‌الاسلام لطفی گفت: در بقعه متبرکه امامزاده احمد الرضا(بوری آباد) نیز اقامه نمازجماعت، جلسات ترتیل، جزء‌خوانی، کلاس‌های مفهومی قرآن کریم و ذکر احکام در حال اجرا است؛ ضمن اینکه بعضی از شب‌ها با کمک خیران، طرح افطاری ساده به مرحله اجرا در میآید.

وي افزود: همزمان با شب نوزدهم ماه مبارک رمضان، علاوه بر دعوت از قاریان بین‌المللی استان و برگزاری محفل انس با قرآن کریم در بقعه متبرکه بی‌بی حسنیه، حضور یک قاری بین‌المللی از خارج کشور نيز برگزار خواهد شد.

انتهای پیام//


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار