عضو مجمع نمایندگان کرمانشاه از جلسه مجمع نمایندگان کرمانشاه با لاریجانی درباره پدیده ریزگردها خبرداد.

مردم استان‌های غربی دچار مرگ تدریجی شده‌اند/ ریزگردها دشمن شوم کرمانشاهبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سید قاسم جاسمی در واکنش به گزارش وزیر بهداشت در صحن علنی مجلس گفت: امروز مجمع نمایندگان استان کرمانشاه با علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی درباره ریزگردها جلسه‌ای داشتند که نیاز است در این رابطه مطالبی را به عرض وزیر بهداشت هم برسانیم.

وی افزود: معتقدم بخش عمده مبحث ریزگردها به وزیر بهداشت، رئیس جمهور و خانم ابتکار مربوط می‌شود.

این نماینده مجلس با بیان اینکه باید به داد مردم 15 استان کشور علی‌الخصوص کرمانشاه رسید، بیان داشت: باید هرچه سریعتر در رابطه با ریزگردها تصمیمات ویژه‌ای اتخاذ کرد.

وی با اشاره به اظهارات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه کرمانشاه چهره زیبای ایران است گفت: حق کرمانشاه نیست که در بیشتر روزها با پدیده ریزگردها مواجه باشد.

این نماینده مجلس در ادامه تأکید کرد: کرمانشاه در حال حاضر دشمن شومی چون ریزگردها دارد و مردم  استان‌های غربی دچار مرگ تدریجی شده‌اند که حتی نمی‌توانند از خانه خود بیرون بیایند.

جاسمی با بیان اینکه در حال حاضر بسیاری از مردم استان‌های غربی دچار امراض قلبی و عروقی شده‌اند، گفت: موضوع ریزگردها جان مردم را به مخاطره انداخته است که نیاز است حداقل وزارت بهداشت برای بهبودی شرایط مردم استان‌های غربی را به ماسک‌های ویژه‌‌ای در برابر ریزگردها تجهیز کند.

این نماینده مجلس در ادامه با اشاره به طرح تحول سلامت گفت: نباید در این طرح به دنبال مسائل مادی باشیم و این طرح نباید بیش از اندازه به موضوع درمان اهمیت داده و از بهداشت غافل بماند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار