نماینده مردم بندر ماهشهر، امیدیه، هندیجان و بندر امام در مجلس گفت: اقتصاد مقاومتی بدون ایجاد شغل برای نیروی کار جوان محقق نخواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، علی گلمرادی ظهر امروز در نخستین جلسه مشترک فرمانداران حوزه انتخابیه بندر ماهشهر، امیدیه و هندیجان اظهار کرد: در راستای تحقق شعار سال و مطالبه رهبر معظم انقلاب، شعار سال گذشته و امسال را تلفیق کرده‌ایم و جلسه امروز نیز نخستین جلسه‌ای است که به منظور عملی کردن «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» برگزار می‌شود و این جلسات نیز هر دو هفته یکبار برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: با همدلی و همزبانی دولت و ملت و با همگرایی بین این‌جانب به عنوان نماینده مردم و فرمانداران سه شهرستان به عنوان نمایندگان عالی دولت در راستای تحقق اقدام و عمل گام خواهیم برداشت و فرمانداران برای توسعه و پیشرفت منطقه در بحث اطلاعات و اجرا کمک می‌کنند و بنده نیز در بحث پشتیبانی کمک خواهم کرد.

این نماینده مجلس دهم تصریح کرد: باید خروجی این همدلی و هم‌زبانی سر سفره‌های مردم و در بحث اشتغال، اقتصاد، توسعه امکانات و خدمات خود را نشان دهد و منجر به تحقق اقتصاد مقاومتی و بهبود معیشت مردم شود، لازمه تحقق اقتصاد مقاومتی نیز توسعه اشتغال و تولید است و بدون ایجاد شغل برای نیروی کار جوان، تحقق اقتصاد مقاومتی ممکن و میسر نخواهد بود.

گلمرادی افزود: با تحقق این مهم در نهایت سلامت جامعه تحقق پیدا می‌کند و آمار اعتیاد، طلاق، افسردگی‌های روحی و روانی ناشی از بیکاری، سرقت‌ها و بزه‌کاری‌ها کاهش چشمگیری پیدا خواهد کرد.


وی در ادامه بر لزوم هم‌گرایی و هم‌افزایی بین فرمانداران سه شهرستان بندر ماهشهر، امیدیه و هندیجان تأکید کرد و گفت: سه فرماندار حوزه انتخابیه باید با یکدیگر هم‌افزایی داشته و با تحقق این موضوع توان هر فرماندار سه برابر خواهد شد و از دیدگاه‌ها و ایده‌های یکدیگر بهره‌مند می‌شوند.

نماینده بندر ماهشهر، امیدیه، هندیجان و بندر امام در خانه ملت خاطرنشان کرد: این هم‌افزایی و هم‌گرایی شکل گرفته بین فرمانداران حوزه انتخابیه باید بین شوراهای اسلامی و شهرداری‌های سه شهرستان نیز تحقق پیدا کند و در دیدگاه‌ها و تفکرات یکپارچه شوند.

گلمرادی از تشکیل دفتر مشترک جذب سرمایه‌گذار در حوزه انتخابیه بندر ماهشهر، امیدیه، هندیجان و بندر امام خبر داد و گفت: این دفتر باید تمام ظرفیت‌های اقتصادی حوزه را شناسایی و متناسب با امکانات هر شهرستان نسبت به جذب سرمایه‌گذار و تسهیل روند سرمایه‌گذاری در منطقه اقدام کند.

وی متذکر شد: فرمانداران سه شهرستان عضو ثابت این دفتر هستند و از افراد متخصص، توانمند، خبره و دارای تجربه در حوزه سرمایه‌گذاری و جذب سرمایه‌گذار برای انجام مشاوره و اخذ راه‌کارهای مناسب دعوت خواهد شد.

این نماینده مجلس دهم در پایان به بحث بومی‌گرایی و استفاده از نیروهای بومی اشاره کرد و افزود: مردم کل حوزه انتخابیه از نگاه ما بومی هستند و سه شهرستان باید در خلاءها و کمبودها از نیروهای همدیگر استفاده کرده و در استخدام‌ها غیر از شهرستان‌های بندر ماهشهر، امیدیه و هندیجان از نیروهای دیگر مناطق استفاده نشود.

انتهای پیام/ض

برچسب ها: خوزستان ، اهواز ، ماهشهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.