با بازگشت آقای کتانی ، معاون استاندار و فرماندار ویژه ی مهاباد به این شهرستان پس از گذشت یک دوره بیماری ، مدیر کل صدا و سیمای مرکز مهاباد و جمعی از مدیران این مرکز به دیدار آقای کتانی رفتند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد،  در این دیدار مدیر کل صدا و سیمای مرکز مهاباد ضمن ابراز مسرت از روند رو به بهبود بیماری آقای کتانی برای وی صحت و سلامتی عاجل آرزو کرد.
قوی بنیه ضمن قدردانی از تلاشها و زحمات معاونین فرماندار ، حضور آقای کتانی را نعمتی برای برقراری نظم و امنیت در شهرستان و مایه  آرامش و امنیت خاطر مردم دانست.
کتانی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مهاباد هم در این دیدار با بیان اینکه صدا و سیمای مرکز مهاباد ، اعتباری برای یکایک مسئولان و شهروندان است ؛ از زحمات جبران ناپذیر این مرکز در مناسبتهای مختلف از جمله انتخابات مجلس شورای اسلامی  و سفر ریاست جمهوری به این شهرستان قدردانی کرد.
گفتنی است ، کتانی معاون استاندار و  فرماندار ویژه ی شهرستان مهاباد از اواخر پارسال به علت بیماری ، در یکی از بیمارستانهای تهران بستری و تحت مراقبت بود و در این مدت ، مسؤولیت فرمانداری مهاباد بر عهده شجاعی ؛ معاون سیاسی اجتماعی وی بود.
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.