محفل انس با قرآن با حضور قاری بین المللی از کشور لبنان دربردسکن

محفل انس با قرآن كريم باتلاوت قارى بين المللى از کشور لبنان در بقعه متبرکه امامزاده سید میرزا طاهر حسینی بردسکن برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاارن جوان از مشهد،امام جمعه بردسکن در این مراسم معنوی با اشاره به اينكه برگزارى چنين جلساتى می تواند بر تداوم جلسات انس با قرآن در م ههاى ديگر كمك كند، گفت:قرآن مايه حيات روحانى، جسمانى و زندگى فردى و جمعی می باشد.

حجت الاسلام علی اصغر امینی گفت:وجود قاریان و حافظان از برکت های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است و جزء بزرگترین افتخارات ما به حساب می‌آیند.

وی ظرفیت قرآنی شهرستان بردسکن را مهم توصیف کرد و از متولیان امر خواست دراین حوزه اهتمام بیشتری ورزند.

امام جمعه بردسکن با اشاره به آیاتی از قرآن کریم افزود: در زمانی که قرآن تلاوت می‌شود، قاری و مستمع زیر سایه رحمت الهی قرار دارند.

حجت الاسلام علی اصغر امینی افزود: قرآن بهترین راهنمای بشر بوده که انس با این کتاب الهی سعادت انسان را به‌دنبال خواهد داشت.

رئیس اداره اوقاف و امورخیریه بردسکن نیز در این مراسم معنوی گفت: برگزاری محافل معنوی انس با قرآن با حضور قاریان بین المللی از کشور لبنان در سطح استان یکی از اقدامات اداره کل اوقاف و امورخیریه استان در ماه مارک رمضان است که خوشبختانه تاکنون با استقبال بسیار چشمگیری روبرو شده است.

حجت‌الاسلام بلقان آبادی، افزود: در بردسکن نیز این محفل قرآنی با حضور قاری بین المللی از کشور لبنان استاد محمد علی قاسم در سالن اجتماعات امامزاده سید میرزا طاهر حسینی شهر بردسکن برگزار شد.

همچنین دراین مراسم معنوی مهدی جوان از قاریان برتر شهرستان آیاتی از کلام الهی را قرائت کرد و درپایان به قید قرعه به 10 نفر از شرکت کنندگان دراین محفل قرآنی جوایز نفیسی اهداء شد.

انتهای پیام//

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.