دوست دارم زمانی که فرزندم گریه می کند اشک بریزد و من نیز اشک های او را پاک کنم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز ، آرش، کودکی که در پاییز ۹۴ در روستای "شیوند" از توابع شهرستان "دهدز" بصورت نابينا به دنيا آمد و پيگيري هاي درمان وي توسط خانواده اش در اهواز و شيراز به نتيجه نرسيد.

به دستور حسن هاشمي وزير بهداشت، درمان و آموزش پزشكي و با هماهنگی هاي صورت پذيرفته توسط دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز به تهران اعزام شد تا وزیر بهداشت شخصاً این کودک را معاینه و پروسه درمان وي را پيگيري کند.

مادر آرش با بیان اینکه در دوران بارداري در 3 ماهگی و 7 ماهگی سونوگرافی انجام دادم و هیچ مشکلی عنوان نشد، گفت: بعد از تولد فرزندم متوجه مشکل چشمان او شدم، در همان ابتدا او را به اهواز بردم اما به دلیل سن کم آرش، درمان وی به 6 ماهگی موکول شد، همچنين براي درمان او به شیراز رفتم و تنها یک پزشک شیرازی حاضر به معاینه فرزندم شده بود که وی هم با معاینه آرش اعلام کرد اصلاً برای این نوزاد عدسی چشم تشکیل نشده و امکان درمانش وجود ندارد، این بود که تنها کورسوی امیدم نیز خاموش شد.

وی عدم استطاعت مالی و نداشتن منبع درآمد کافی را از دیگر دلایل پیگیری نکردن بیماری آرش عنوان کرد و افزود: دوست دارم فرزندم زمانی که گریه می کند اشک بریزد و من نیز اشکهای او را پاک کنم.

"رضا" پدر آرش نيز با اشاره به اینکه این مشکل پیش از این در خانواده آنان وجود نداشته است با تشكر از وزير بهداشت و دانشگاه علوم پزشكي اهواز به جهت اقدام براي پيگيري درمان فرزندش، خطاب به وزیر بهداشت گفت: نور امید را به چشم فرزندم و قلب ما برگردان.

گفتني است با هماهنگي هاي انجام شده توسط دفتر رياست دانشگاه علوم پزشكي جندي شاپور اهواز با خانواده آرش و همچنين با دفتر وزارت، نهايتأ ظهر جمعه آرش به همراه پدر، مادر و عموي خود با خودروي متعلق به مركز بهداشتي درماني دهدز به فرودگاه اهواز منتقل و با هواپيما عازم تهران شد تا امروز  پس از ويزيت و معاينه در دو مركز درماني تخصصي در تهران، سپس توسط دكتر هاشمي ويزيت و نتيجه اقدامات مورد نياز مشخص گردد.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.