ترامپ: جمهوری‌خواهان مرا دوست دارند

نامزد انتخاباتی جمهوری‌خواهان مدعی افزایش مقبولیت خود در حزب جمهوری‌خواه شد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از یو‌اس‌ای‌ تودی، دونالد ترامپ – نامزد ریاست جمهوری حزب جمهوری‌خواه – در پایان تور دو روزه خود در ایالت تگزاس که با هدف جمع‌آوری هزینه‌های انتخاباتی حزب جمهوری‌خواه صورت گرفت، از افزایش مقبولیت خود میان جمهوری‌خواهان خبر داد.

وی در سالن اجتماعات یک هتل در حومه شهر هیوستون در جمع طرفداران خود گفت: من به تازگی با حمایت‌های گسترده‌ای در داخل حزب جمهوری‌خواه رو به رو شده‌ام و باید بگویم که اعضای حزب برخلاف گذشته، اکنون مرا دوست دارند.

ترامپ در این سخنرانی بار دیگر هیلاری کلینتون – رقیب دموکرات خود - را نیز به باد انتقاد گرفت و مدعی شد که او در صورت پیروزی در انتخابات، بهتر از کلینتون منافع زنان را تامین خواهد کرد.

ترامپ افزایش درخواست‌ها برای کنترل بیشتر سلاح در جامعه آمریکا به دنبال حادثه تیراندازی هفته گذشته در یک باشگاه شبانه همجنس‌گرایان در اورلندو را نیز مورد انتقاد قرار داد و گفت بجای کاهش دسترسی مردم به سلاح، با افزایش تعداد ماموران مسلح می‌توان از بروز حوادث مشابه جلوگیری کرد.

ترامپ در سفر به تگزاس در حالی مدعی افزایش مقبولیت خود در حزب جمهوری‌خواه شد که تعدادی از مقامات این حزب در سراسر آمریکا با ابراز نگرانی از اظهارات پراکنده او علیه زنان، مسلمانان و لاتین‌تبارها، هنوز حمایت خود را از او اعلام نکرده‌اند.

پال رایان – رئیس جمهوری‌خواه مجلس نمایندگان آمریکا – نیز با وجود حمایت از ترامپ، به تازگی در گفتگو با شبکه تلویزیونی ان‌بی‌سی با اذعان به وجود شکاف در حزب جمهوری‌خواه بر سر ترامپ تاکید کرد جمهوری‌خواهان در تصمیم‌گیری برای حمایت از تاجر نیویورکی باید به وجدان خود رجوع کنند.

انتهای پیام /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۴ ۳۰ خرداد ۱۳۹۵
آقای اسکندر مقدونی یکی از بزرگان تاریخ بود ،او بهترین پادشاه به شمار می رفت
آخرین اخبار