نامزد جمهوری‌خواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا بار دیگر از نامزد پیشتاز دموکرات‌ها انتقاد کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از رویترز، دونالد ترامپ در اظهاراتی در وودلندز تگزاس گفت: من شب گذشته در دالاس بودم و سخنرانی داشتم. جمعیت هزاران نفری در خیابان حاضر شدند. ما از حمایت زیادی برخورداریم، اما بزرگ‌ترین حمایت ما از اینجاست. 

وی گفت: من می‌خواهم شغل در کشور ایجاد کنم و هیلاری کلینتون هیچ چیز درباره شغل نمی‌داند. به خاطر داشته باشید شوهرش «نفتا» را امضا کرد که شاید بد‌ترین معامله اقتصادی است که تاکنون در کشور ما امضا شده است. ما در مرحله‌ای خاص ۵۰ تا ۶۰ درصد شغل‌های تولیدی خود را از دست دادیم. ما در ایالت‌هایی نظیر نیویورک شاهد بودیم تمام کارخانه‌ها و ساختمان‌های تولیدی‌‌ رها شدند. 

نامزد جمهوریخواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در بخشی دیگر ار اظهاراتش گفت: من تلاش می‌کنم هواداران برنی سندرز را به سمت خود جلب کنم. 

ترامپ در اظهاراتی گفت: شما ممکن است یک تظاهرات کننده را اینجا ببنید که دستش را بالا گرفته است، اما امن‌ترین جا گردهمایی انتخاباتی ترامپ است. ما با برنی سندرز درباره تجارت توافق نظر داریم و این خوب است. وی می‌داند توافقات تجاری ما تا چه اندازه بد است. من تلاش می‌کنم هواداران برنی را جلب کنم؛ زیرا بسیاری از هواداران برنی از هیلاری کلینتون متنفر هستند و برنی نیز از هیلاری کلینتون متنفر است و شما این را می‌دانید. وی تسلیم نشده است. هیلاری کلینتون همچنان می‌گوید ایا می‌توانیم از دست برنی خلاص شویم؟ هیلاری کلینتون کسی نیست بتواند به توافقنامه‌های تجاری خاتمه دهد. وی نمی‌تواند از ارتش ما محافظت کند. 

وی در ادامه گفت: اگر شما به آنچه که اخیرا در کالیفرنیا، سن برناردینو نگاه کنید، افراطی‌گری وجود دارد که تاکنون هیچ کس این نوع افراطی‌گری را ندیده است. افراطی‌گری ریشه در نفرت دارد و رئیس جمهور اوباما تلاش می‌کند تروریسم را به حمل اسلحه ارتباط دهد. این مسئله به اسلحه برنمی گردد بلکه تروریسم است.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار