نماینده مردم ایلام گفت: مردم ایلام همیشه با بیکاری و مشکلات دیگری دست به گریبان هستند و امروز به دلیل ریزگردها مهاجرت معکوس در این استان افزایش یافته است.

شادمهر کاظم‌زاده نماینده مردم ایلام در گفتگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره اقدامات صورت گرفته برای مهار بحران ریزگردها گفت: مردم استان ایلام و سایر استان‌های جنوب و غرب کشور 15 سال است که با مسئله ریزگردها دست به گریبان هستند و تاکنون طرح‌ها و اقدامات مقابله کننده با این موضوع در حد گفتگو باقی مانده است.

وی در ادامه اظهار داشت: اگر مردم استان ایلام در گذشته با بیکاری و مشکلات دیگری روبرو بودند، حداقل هوای سالمی داشتند اما امروز حتی همین را نیز ندارند و به همین دلیل مهاجرت معکوس در این استان افزایش یافته است.

کاظم‌زاده با اشاره به اینکه مهاجرت معکوس زنگ خطری برای این استان است، ادامه داد: مسئولان باید هر چه سریعتر با برنامه‌ریزی‌ها و انجام اقدامات کاربردی جلوی این مهاجرت‌ها را بگیرند.

نماینده مردم ایلام با بیان اینکه مجلس دهم باید با اختصاص بودجه برای مقابله با این بحران اقدام کند، گفت: گرچه به منبع این ریزگردها که کشورهای همسایه هستند، امکان دسترسی نداریم اما می‌توانیم حداقل در حوزه جغرافیایی کشورمان اقدامات مناسبی را انجام دهیم.

انتهای پیام/

برچسب ها: مجلس ، ریزگردها ، ایلام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار