به دلیل غبار آلود بودن هوای کرمانشاه توزیع ماسک رایگان برای حفاظت شهروندان از بیماریهای تنفسی در دستور کار شهرداری این شهر قرار گرفت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ شهردارکرمانشاه با اشاره به ورود گرد و غبار به کشور و تحت تأثیر قرار دادن هوای شهر گفت: با توجه به خطرات احتمالی که این پدیده برای مردم به همراه خواهد داشت با توزیع رایگان ماسک آماده کمک رسانی به شهروندان کرمانشاهی هستیم.

وی افزود: با توجه به اطلاع رسانی انجام شده تردد شهروندان در سطح شهر به نسبت سایر روزها کمتر است اما در صورت نیاز آماده کمک‌رسانی بیشتر هستیم.

شهردار کرمانشاه با بیان اینکه مشکل ریزگردها یک موضوع کلان و مربوط به تغییرات آب وهوای کره زمین است گفت: لازم است که باپیگیری مدیران ارشد کشور وهمکاری کشورهای همسایه درجهت کاهش و مهار این پدیده اقدامات اساسی انجام شود.

رضایی باتاکید براینکه شهرداری کرمانشاه درراستای وظایف خودآماده هرگونه همکاری با سازمانها و نهادهای ذیربط است افزود: برنامه ریزی شده است روزهایی که در شهر آلودگی هوا هست شهرداری باهمکاری هلال احمر ماسک رایگان دراختیار همشهریان قراردهد. 

وی آرش رضایی با اشاره به گزارشهای هواشناسی مبنی بر عبور گرد وغبارها تا فردا از سطح شهر کرمانشاه به سالمندان و بیماران قلبی و تنفسی و خردسالان توصیه کرد از تردد و فعالیت شدید بدنی در هوای آزاد خودداری کنند و درچنین روزهایی درخانه بمانند وتردد در سطح شهر را به حداقل برسانند.


انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.