ملی پوش تیراندازی با کمان گفت :تلاش می کنم تا در المپیک نتیجه متفاوتی را رقم بزنم.

نعمتی: هدفم کسب بهترین نتیجه در المپیک استزهرا نعمتی در گفتگو با خبرنگارگروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بیان کرد : مسابقات ترکیه آخرین فرصت برای کسب سهمیه المپیک بود اما نتوانتسیم تعداد سهمیه هایمان را افزایش دهیم و با همان یک سهمیه باید راهی مسابقات ریو شویم .

وی افزود : در این رقابت ها با تیم قدرتمندی روبه رو شدیم حتی برخی تیم ها مثل ایران سهمیه کامل نداشتند و انگیزه شان برای افزایش سهمیه بسیار بالا بود.

نعمتی گفت :در بخش تیمی با تیم قدر تمند ایتالیا مسابقه دادیم که با تمام توان در این رقابت ها شرکت کرده بود و نتایج خوبی در دیگر مسابقات کسب کرده بود.

وی افزود :همه تیم ها تلاش کردند که در آخرین فرصت بهترین نتیجه را کسب کنند و چون این مسابقات در سطح جهانی بود تمامی قدر ت های برتر دنیا حضور داشتند.

وی درباره مدال آوری المپیک گفت :مسابقات المپیک با دیگر رقابت ها متفاوت است وکسب مدال در این رقابت ها برای تمامی ورزشکاران بسیار مهم است و رقابت بین شرکت کننده ها بالاست و چون هر چهارسال یک بار برگزار می شود رقابت تنگاتنگی وجود دارد.

نعمتی ادامه داد: نباید انتظارات را بالا برد در المپیک کمانداران با تمام توان شرکت می کنند تا بهترین نتیجه را کسب کنند من هم تلاشم را می کنم تا در المپیک نتیجه خوبی رقم بزنم.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار